Aktuāls

”Audi” superauto atgriežas Latvijā – šogad Biķernieku trasē ”’Audi R8 Coupe”, ”R8 Spyder” un citi

Auto, Moto

”LG V30” nesaņems divus ekrānus, tomēr ierīces dizains būs lielisks

Tālruņi, mobilās ierīces

”iOS 11” atnesīs jaunu iespēju, kā bloķēt ”Touch ID” un veikt ārkārtas zvanus

Tālruņi, mobilās ierīces

Daži ”Snapchat” īpašnieki tomēr pārdevuši savas akcijas

IT sasniegumi, bizness

Auto pieredzējušiem ceļotājiem – ”Volkswagen California XXL” ar virtuvi un vannasistabu

Auto, Moto

Oksana Stankeviča, Bite Latvija klientu apkalpošanas vadītāja :

Bite turpina būt populārākā izvēle to cilvēku vidū, kas pieņem lēmumu mainīt savu mobilo sakaru operatoru. Klienti novērtē ne tikai vienkāršos, katram saprotamos un izdevīgos tarifu plānus, bet arī iespēju ērti kontrolēt savas izmaksas. Augustā, tuvojoties skolas sākumam, ļoti daudzi no jaunajiem klientiem izvēlējās pieslēgt izmaksu kontroles pakalpojumu. Tas klientiem ļauj pašiem noteikt, cik liels rēķins mēneša beigās drīkst būt, kā arī dod iespēju kontrolēt sava bērna izmaksas par mobilajiem sakariem. Vecāki šo pakalpojumu ļoti novērtē, jo nereti atvases pārlieku aiztaujās ar iespējām, ko piedāvā mobilais telefons un mēdz sagādāt vecākiem galvassāpes, kad mēneša beigās tiek saņemts rēķins. Izmaksu kontrole no šādām situācijām ļauj izvairīties.

Fakti īsumā:

  • Augustā katrs otrais jeb 49% no tiem cilvēkiem, kas mainījuši operatoru, saglabājot veco numuru, ir pārgājuši uz Biti (Datorikas Institūts Divi dati)
  • Visaktīvāk augustā Biti izvēlējušies tieši pieslēguma klienti – 56% no pēcapmaksas pakalpojumu lietotājiem, kas mainīja operatoru, saglabājot iepriekšējo numuru, izvēlējās Biti
  • Jauno klientu vidū, populārākais tarifu plāns ir Bite 3,5

Saistītās tēmas: bite latvijamobilie sakarimobilie tālruņi

Izsaki savu viedokli