Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Kaspersky Lab informē par Kaspersky Internet Security 2012 uzvaru žurnāla PC World Polijas redakcijas veiktajā salīdzinošajā testēšanā. Pamatojoties uz testa summārajiem rezultātiem, Kaspersky Lab risinājums tika atzīts par “2012. gada labāko antivīrusu programmu”.

Kopumā par uzvaru cīnījās 10 Polijas tirgū populāri pasaules vadošo piegādātāju aizsardzības risinājumi. Testēšana tika veikta divos posmos. Pirmajā posmā tika novērtēti izstrādājuma funkcionalitātes parametri, piemēram, pamatfunkcijas un papildu rīki, ieviestās jaunās funkcijas, lietojamība, lietotāja saskarnes izskats, kā arī programmas cenas un funkcionalitātes attiecība.

Salīdzinošās testēšanas otrā daļa bija antivīrusu aizsardzības efektivitātes pārbaude, kuru PC World redakcija bija sagatavojusi, pamatojoties uz neatkarīgās laboratorijas AV-Test 2011. gada jūlijā veiktās pārbaudes rezultātiem. Šā testa mērķis bija reālai datora darbībai internetā pēc iespējas tuvāku apstākļu radīšana, kā arī tādu ikdienas uzdevumu simulācija, kādi parasti ir jārisina antivīrusu programmām.

Kaspersky Internet Security 2012 nodemonstrēja jaunu, vēl nezināmu apdraudējumu noteikšanas visaugstāko līmeni, atklājot 100% kaitīgo programmu paraugu, kas tika izmantotas testā. Visu šajā testā pārbaudīto izstrādājumu vidējais rādītājs bija 91%. Kaspersky Internet Security 2012 bloķēja arī visus zināmos apdraudējumus, kurus testam bija iesnieguši neatkarīgās laboratorijas AV-Test speciālisti.

«Žurnāls PC World ir pelnīti iemantojis autoritāti daudzās valstīs, tāpēc mēs ļoti lepojamies par šā cienījamā izdevuma redakcijas atzinību mūsu pūliņiem radīt drošu risinājumu aizsardzībai pret modernajiem apdraudējumiem. Kaspersky Internet Security 2012 sasniegtie augstie rezultāti apliecina Kaspersky Lab izstrādātā tradicionālo antivīrusu metožu un jaunāko aizsardzības mākoņtehnoloģiju apvienojuma efektivitāti. Šāda pieeja ļauj mums nodrošināt lietotājiem maksimālu aizsardzību no visām briesmām, kas viņiem uzglūn virtuālajā telpā,» komentē Kaspersky Lab vecākā izstrādājumu mārketinga vadītāja Aleksandra Kaļčenko.

Saistītās tēmas: antivīrusiDrošībakaspersky

Izsaki savu viedokli