Aktuāls

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Ar mikroautobusiem RAF “Latvija” atkārtos ekspedīciju līdz Vladivostokai

Auto, Moto

Mēs dzīvojam digitālajā laikmetā, ar visām no tā izrietošajām sekām, sen jau ir garām tie laiki, kad mājaslapas bija tikai ievērojamiem uzņēmumiem un dažiem blogeriem, nu pašam sava vai uzņēmuma tīmekļa vietne nav nekas prestižs, tas piederas pie ikdienas – tā tam vienkārši ir jābūt.

Pateicoties tehnoloģiju attīstībai arī hostinga pakalpojumu sniedzēji ir savairojušies kā sēnes pēc lietus. Nepieredzējis lietotājs plašajā piedāvājuma klāsta var apmaldīties, tāpēc šajā publikācijā īsumā pastāstīsim par galvenajiem atskaites punktiem, kuriem būtu jāpievērš uzmanība, izvēloties hostinga pakalpojumu sniedzēju.

1. Noskaidro klientu atbalsta dienesta darba laiku

Klientu atbalsta dienests ir tava saikne ar hostinga pakalpojumu sniedzēju, tas palīdzēs gan gadījumā ja ko neizproti sistēmā, gan arī tad, ja dažādu iemeslu dēļ hostings ir uzkāries, jebšu nestrādā. Nopietni pakalpojumu sniedzēji nodrošina klientu atbalstu 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā. Klientu atbalsta dienests ar darbu laiku, piemēram no 9:00 līdz 18:00, liecina par ne pārāk nopietnu attieksmi – ko darīt. ja problēmas parādās pulksten 18:05?

2. Pārliecinies vai serveri izvietoti uzticamā datu centrā

Serveri nav paredzēti turēšanai mājās, zem rakstāmgalda. Lai nodrošinātu maksimālu pieejamību, tiem jābūt pieejamiem alternatīviem interneta savienojumiem, kā arī barošanai, turklāt lai nodrošinātu ilgstošu un adekvātu iekārtu darbību, tām nepieciešama arī adekvāta darba temperatūra un apstākļi, tieši tāpēc datu centros izvietoti kondicionieri, modernas ugunsdrošības sistēmas un citi risinājumi, lai tavi dati būtu drošībā. Tāpat arī vēlams pārliecināts vai datu centrā tiek nodrošināta fiziskā apsardze, kā arī kvalificēti spēciālisti, kuri spēs ātri atrisināt radušās problēmas.

3. Vai tiek izmantota uzticama tehnika?

Teicams datu centrs, fiziskā apsardze, kvalificēti speciālisti – tas viss ir lieliski, taču ja tiks izmantotas neuzticamas iekārtas un serveri, tad nepalīdzēs neviens. Tieši tāpēc iesakām tev pārliecināties, ka hostinga pakalpojumu sniedzējs izmanto uzticama ražotāja serverus, tīkla iekārtas un citus produktus kas tieši vai netieši varētu ietekmēt hostinga darbību un attiecīgi tavas mājaslapas pieejamību, kā arī datu drošību. Tāpat arī noteikti pārbaudi cik bieži tiek veiktas datu rezerves kopijas!

4. Pārbaudi citu lietotāju atsauksmes

Ja zini kādu personu, kura izmanto tevis iekārotā hostinga nodrošinātāja pakalpojumus, nekautrējies uzdot sev interesējošos jautājumus par pakalpojuma kvalitāti un atbalsti dienesta atsaucību. Starp citu, pēdējo vari pārbaudīt arī pats, nosūtot e-pastu vai kā citādi sazinoties ar atbalsta dienestu – varēsi novērtēt tā atsaucību un ieinteresētību.

5. Vai šis pakalpojumu sniedzējs piedāvā tieši to, kas tev nepieciešams?

Kad no plašās hostinga pakalpojumu sniedzēju jūras esi atlasījis tos, kuri nodrošina patiešām kvalitatīvu pakalpojumu, ir laiks pārliecināts vai tiek piedāvāti tieši tā konfigurēti pakalpojumi, kā tev nepieciešams. Šis ir jauns stāsts, kurā jāpievērš uzmanība vairākiem faktoriem. Par to, kāds pakalpojums tev varētu būt nepieciešams, pastātīsim jau pavisam drīz – nākamajā hostinga izvēles publikācijā.

Raksts tapis sadarbībā ar rūpīgākā hostinga nodrošinātājiem Latvijā – Hostnet.

Saistītās tēmas: hostings

Izsaki savu viedokli