Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Jaunās Prince of Persia spēles galvenais animators Deivids Vilkinsons iespējams ir viens no profesionālākajiem sava aroda meistariem industrijā, taču tajā pat laikā puisis ir švaks melis – žurnālistu iztaujāts, Deivs ir atklājis šādas tādas detaļas par (kā izrādās) izstrādes procesā jau esošo “Assassin’s Creed” sīkvelu. Pēc Vilkinsona vārdiem pāris cilvēki no viņa komandas jau ir atskaitīti no “PoP-team” un nodoti Džeidas Reimondas rīcībā, lai izstrādātu animācijas gaidāmajai spēlei. Kā apgalvo Vilkinsons jaunajā spēlē galvenais varonis beidzot būs pārvarējis pāris nepatīkamus iepriekšējās daļas ierobežojumus – kā svarīgāko no tiem animators izceļ prasmes peldēt trūkumu. Ikviens, kurš atcerēsies lieliski izveidoto slepkavošanas ostā misiju, labi zinās stāstīt, cik kaitinoša izrādījās aizlēkšana garām kuģu takelāžās elementiem un nogrimšana Vidusjūras dzīlēs.

Minētais izteikums, protams, nesniedz atbildes pat ne uz trešdaļu visu to neskaitāmo jautājumu gūzmu, ko mēs labprāt uzdotu spēles izstrādātāju komandai. Taču tas apliecina, ka “Assassin’s Creed” jau atrodas izstrādes procesā un to spēlēt mums varētu būt iespēja daudz ātrāk nekā spēles producente Džeida Reimodna iepriekš ir solījusi, sakot, ka turpinājuma sakarā daudz ilgāks laiks būšot jāpavada rakstot dizaina dokumentu.

Atgādināsim, ka “Assassin’s Creed” iznāca vispirms uz konsolēm, pēc tam – uz personālajiem datoriem. Un, lai arī konsoļu variants tika uzņemts ar ovācijās, spēles lielākie trūkumi visā savā krāšņumā atklājās tās PC variantā, kā to norādīja gamez.lv savā recenzijā.

Izsaki savu viedokli