Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Pirms nedēļas publicējām pirmo jaunās E-klases sportiskākās versijas tīzeri, tagad internetā nonākuši pirmie oficiālie attēli, kuros E 63 AMG redzams no visiem skatu punktiem. Interesanti, ka jaunākais AMG izstrādājums būs ne vien jaudīgāks, bet arī ekonomiskāks.

Skaitļos tas ir 525 zirgspēki (iepriekšējo 514 Zs vietā) un 12,6 litri uz 100 kilometriem, kas ir par 12 procentiem mazāks rādītājs. 6,3-litru V8 atmosfēriskais dzinējs bez tam attīsta 630 Nm un ir sajūgts ar AMG nodaļas izstrādātu septiņu pakāpju sporta automātu, tādējādi paātrinājums no vietas līdz simtam ilgst vien 4,5 sekundes, bet maksimālais ātrums, kā jau ierasts, ierobežots pie 250 km/h.

Jaunums ir AMG Ride Control sporta balstiekārta ar elektronisku amortizatoru regulēšanas iespēju, kas apvieno aizmugurējo gaisa piekari un priekšējo parasto atsperu sistēmu. Izvēlei pieejami vairāki režīmi, t.sk. Comfort un Sport, savukārt par drošību gādā trīs pakāpēs atslēdzams ESP. Ja reiz par tehnoloģijām, tad jāpiemin arī viens no efektīvākajiem jauninājumiem – bremžu enerģijas atgūšanu, bremzēšanas laikā to uzkrājot, bet paātrināšanās laikā liekot lietā.

Par braukšanas prieku gādās iepriekš pieminētā Speedshift-MCT sporta pārnesumkārba, kas izvēlei piedāvā četrus dažādus režīmus, un tiešāka regulējuma stūres pastiprinātājs, bet par vizuālu baudījumu parūpēsies aerodinamiskais virsbūves komplekts un 19 collu vieglmetāla diski.

Par papildus samaksu pieejami AMG Performance Studio izstrādāti reduktori ar papildus bloķējumu un vēl cietāka Performance balstiekārta. Tirdzniecībā ātrais ģimenes auto nonāks augustā, tā cena gan vēl nav atklāta.

Izsaki savu viedokli