Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja Izzi digitālās televīzijas abonentu skaits šogad ir palielinājies par 24%, salīdzinot ar gada sākumu. Uzņēmums prognozē, ka līdz gada beigām abonentu skaits varētu pieaugt vēl par 4% uz jauno piedāvājumu rēķina, tostarp iespējas klientiem pašiem komplektēt televīzijas, interneta un telefonsakaru pakalpojumus.

„Tas ir ievērojams klientu pieaugums, kas skaidrojams ar būtiskām tirgus izmaiņām saistībā ar ciparu formāta apraides ieviešanu no šī gada 1. marta,” skaidro Izzi valdes priekšsēdētāja Evija Jugno. „Pāreja no televīzijas programmu zemes apraides analogajā formātā uz apraidi ciparu formātā radīja nozīmīgas korekcijas kabeļtelevīzijas tirgū, daudzas mājsaimniecības Latvijā atstājot bez televīzijas un spiežot izvēlēties jaunu pakalpojuma sniedzēju. Tādējādi kabeļtelevīzijas tirgū parādījās milzīgs skaits potenciālo klientu, par kuriem aktīvu cīņu savā starpā uzsāka operatori.”

Izzi novēroja, ka daļa jauno klientu, kas pirms tam izmantoja analogo apraidi, ir svārstīgi un „klejo” no viena operatora pie cita, iepazīstot to piedāvājumu. Šī iemesla dēļ tirgus dalībnieki izstrādā jaunus produktus, lai pievērstu potenciālo klientu uzmanību, kā arī noturētu jau esošos abonentus. „Ņemot vērā klientu vēlmes, pilnveidojām piedāvājumu, tagad ļaujot klientiem pašiem sakomplektēt televīzijas, interneta un telefonsakaru pakalpojumus atbilstoši vajadzībām, proti, klients pats tagad var sakomplektēt savu kabeļtelevīzijas paku, iekļaujot tās programmas, kas liekas saistošākas. Tādējādi potenciālajam kabeļtelevīzijas lietotājam vairs nebūs jāizmēģina dažādu operatoru piedāvājumi, viņš vienkārši var sakomplektēt sev nepieciešamos pakalpojumus, kā pašam tīk,” uzsver E. Jugno, norādot, ka ar jaunajiem piedāvājumiem līdz šī gada beigām Izzi plāno palielināt klientu skaitu vēl par 4%.

Šogad, saasinoties konkurencei par jaunu klientu piesaisti, kabeļtelevīzijas operatori cenšas pielāgoties potenciālo pakalpojumu lietotāju vēlmēm, pakalpojumus padarot pēc iespējas pieejamākus un ērtākus lietošanā. Tā, piemēram, klienti jau iecienījuši Izzi jauno pakalpojumu papildu tematisko paku abonēšanu ar īsziņas starpniecību – sēžot pie sava TV ekrāna, jau dažu minūšu laikā klients saņems jauno pakalpojumu. „Mēs dzīvojam informācijas tehnoloģiju laikmetā, kad dzīve kļuvusi straujāka un cilvēki vairs nevēlas rakstīt iesniegumus un gaidīt, kamēr pieslēgs izvēlēto pakalpojumu. Nepieciešamo viņi vēlas saņemt „tūlīt un tagad”,” norāda E. Jugno.

Izzi paredz, ka, tuvojoties Ziemassvētkiem, cīņa par jaunajiem klientiem varētu saasināties, jo, kā ierasts, tas ir laiks, kad pakalpojumu sniedzēji samazina cenas, vilinot patērētājus ar dažādiem akciju piedāvājumiem un atlaidēm.

Saistītās tēmas: digitālā televīzijaizzitelevīzijatv

Izsaki savu viedokli