Aktuāls

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto

”LG” izstrādā ne tikai lieliskus OLED televizorus, bet arī OLED lampas

Aksesuāri

”iPhone X” akumulators darbosies par divām stundām ilgāk kā ”iPhone 7 Plus”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi

No 26. līdz 28.aprīlim Ķīpsalā norisināsies ikgadējā autoindustrijas izstāde “AUTO 2013”. Līdzīgi kā iepriekš, arī šogad tā apvienos četras tematiskās sadaļas: “Auto”, “Transporta tehnika”, “Auto mehānika” un “Auto Exotica”. 

file42295414_97628d7c

Ar katru gadu arvien plašāka kļūst izstādes sadaļa “Auto”. Jau pašlaik pārstāvniecību apstiprinājis diezgan prāvs skaits automobiļu zīmolu: “Alfa Romeo”, “Chevrolet”, “Chrysler”, “Dacia”, “Dodge”, “FIAT”, “Hyundai”, “Isuzu”, “Jeep”, “KIA”, “Nissan”, “Opel”, “Peugeot”, “Renault”, “SEAT”, “Suzuki”, “Volvo”. Līdztekus jaunāko modeļu ekspozīcijai notiks arī konkurss “Latvijas Gada auto 2014” un būs stends, kurā apmeklētāji varēs aplūkot pirmos pretendentus (“Ford”, “Mazda”, “VW”), kas pieteikušies sacensties par prestižo titulu “Gada auto”. Izstādē aktīvi piedalīsies arī CSDD. Šogad īpaša uzmanība tiks veltīta autobraucēju izglītošanai par satiksmes drošību – plānots, ka CSDD stendā katram interesentam būs iespēja izmērīt noguruma pakāpi un uzzināt, kā tas ietekmē vadītāja spēju reaģēt dažādās situācijās uz ceļa.

Asociācijas “Latvijas auto” prezidents Andris Kulbergs: “Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad izstādei izvirzīts vienots moto “Kvalitatīvs serviss jebkura vecuma automašīnai”, kas ļaus saņemt ļoti pievilcīgus spēkratu apkalpošanas piedāvājumus jebkura vecuma automobiļu īpašniekiem. Šī gada izstādi esam plānojuši ne tikai kā jauno modeļu parādi, bet galvenokārt kā auto tirdzniecību veicinošu pasākumu ar apjomīgu un kvalitatīvu piedāvājumu klāstu. Būtiski, ka autonozares speciālistiem atkal radīta iespēja vienlaicīgi apmeklēt gan izstādi, gan ikgadējo “Dienas Biznesa” organizēto autoprofesionāļu diskusiju “Autonozares forums 2013″.”

Auto_2012_20120428_856AR-1000x664

“Ikviens jaunu automobiļu tirdzniecības un apkalpošanas uzņēmums izstādē iegūst iespēju gan izrādīt savu modeļu piedāvājumu, gan testa braucienos iepazīstināt apmeklētājus ar katra auto funkcionalitāti un priekšrocībām, kā arī uzrunāt tos skeptiķus, kuri bieži vien maldīgu pieņēmumu iespaidā nemaz nenonāk līdz autorizētajiem servisiem“, uzsver SIA “Auto Blitz” vadītājs Ģirts Zemītis.

Izstādes sadaļā “Auto mehānika” būs aplūkojams plašs automobiļu piederumu, apkopes līdzekļu, autoservisa aprīkojuma un remonta instrumentu klāsts, kas paredzēts gan nozares profesionāļiem, gan ikvienam entuziastam, kam patīk remontdarbus veikt pašam. Šajā izstādes sadaļā piedalās tādi vadošie nozares uzņēmumi kā “ADS Serviss”, “Autofavorīts”, “Animo”, “Ari-Ko Ari-vi”, “Inter Cars”, “KEMI Service”, “Robert Bosch”, “Tehnofavorīts”, “Kumho” pārstāvniecība, “Statoil Latvija”, “Latvijas Nafta” u. c., kā arī uzņēmumi no Igaunijas, Lietuvas un Polijas. Izstādē notiks arī starptautiskā profesionālās izglītības iestāžu audzēkņu profesionālās meistarības konkursa “Auto mehānika 2013” fināls, kur spraigās cīņās tiks noskaidroti prasmīgākie jaunie automobiļu remonta meistari, kas strādās ar modernākajām iekārtām un aprīkojumu.

Izstādes sadaļas “Transporta tehnika” ekspozīcijā būs aplūkojami jaunumi lielgabarīta spēkratu sektorā – komerctransports, autobusi, dažādas funkcionalitātes piekabes, kā arī speciālā tehnika un aprīkojums -, kas varētu interesēt tranzīta un loģistikas nozares uzņēmējus. Savu dalību ir apstiprinājuši tādi pazīstami zīmoli kā “MAN”, “MAZ”, “Mercedes-Benz”, “Otokar”, “Setra”, “Unimog”, “Viseon Bus”, “Volvo Truck”.

Sadaļa “Auto Exotica” parasti ir kā saldais krējums, kas pārsteidz apmeklētājus ar ekstravaganci un krāsainību, ar braucamrīkiem, kas reti redzami uz ielas ikdienas satiksmē. Arī šogad speciāli uz izstādi no ārvalstīm tiek vestas līdz šim Latvijā neredzētas autotūninga “pērles”. Pārsteigumi būs! Kādi tieši? Par to organizatori informēs jau drīzumā.

Iepriekšējo izstādi “AUTO 2012” kopumā apmeklēja 29 123 interesenti, tai skaitā 5200 īpaši aicināti nozares profesionāļi un uzņēmēji. Ekspozīcijā, ietverot visas tematiskās sadaļas, bija pārstāvēti 193 uzņēmumi no Latvijas, Beļģijas, Igaunijas, Krievijas, Lietuvas, Polijas, Slovākijas, Somijas, Zviedrijas.

Saistītās tēmas: automašīnasizstāde

Izsaki savu viedokli