Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

iOS aplikāciju izstrādātāji, kas savu kompāniju nosaukuši par Candid Innovations, ir nākuši klajā ar tiešām interesantu mārketinga metodi – viņi kādā no savām aplikācijām ir noslēpuši norādes uz apslēptiem zelta dārgumiem 2000 mārciņu vērtībā kaut kur Anglijā.

Protams, 2000 mārciņas nemaz nav tik daudz, taču noteikti piesaistīs vairāku cilvēku uzmanību. Jāpiemin, ka šī kompānija pagaidām ir izlaidusi tikai divas aplikācijas – The Grapevine, kas ļauj atrast vēlamo koncertu biļetes, kā arī Ultimate Air Guiter, kas, kā jau noprotams, ļauj spēlēt virtuālo ģitāru.

Pagaidām nekāda sīkāka informācija nav publicēta, taču laika gaitā noteikti parādīsies. Kompānija ir sagatavojusi arī video, kas ir apskatāms nedaudz zemāk. Kas to lai zina, varbūt norādes ir atrodamas arī pašā video.

 

Saistītās tēmas: Candid Innovationsinteresantiiosiphoneops

Izsaki savu viedokli