Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Ja atsaucam atmiņa laikus pirms jaunāko iPhone tālruņu debijas, atceramies, ka lētās versijas parādīšanās, pēc investoru domām, bija kā cerību stars, lai Apple spētu iekarot lielāku tirgus daļu Ķīnā. Jaunākās ziņas no šīs valsts liecina, ka iPhone 5C ar doto uzdevumu nav ticis galā.

Tālruņu izplatītāji vēsta, ka Ķīnā tikai aptuveni piekto daļu no kopējā iPhone ierīču noieta sastāda tā lētākā versija – iPhone 5C, savukārt 5S pārdošanas apjomi sastāda gandrīz 80 procentus.

Rezultātā pārdevēji ir spiesti krasi samazināt 5C cenu. Atsevišķos gadījumos tirgotāji, cenšoties atbrīvo pilnās noliktavas, pārdod krāsaino modifikāciju par cenu, kas rada zaudējumus.

Tikmēr iPhone 5C ražotnēs to izstrādes apjomi samazināt no 50 tūkstošiem līdz 9 tūkstošiem vienību nedēļā, savukārt atsevišķu komponenšu piegāžu apjomi ir apgriezti pat par 75 procentiem.

iphone 5c

Saistītās tēmas: appeiphone

Izsaki savu viedokli