Aktuāls

Ieguldot vairāk nekā 2,2 miljonus eiro, “Tele2” ir ieviesis vienu no pasaulē atzītākajām norēķinu sistēmām mobilo sakaru nozarē “Singleview”. Vairāk nekā miljonam “Tele2” klientu Latvijā tas nozīmē iespēju ērti pārraudzīt savu mobilo sakaru patēriņu, ātru un drošu rēķinu un maksājumu apstrādes procesu, kā arī jaunus pakalpojumus.

“Priecājamies, ka klienti novērtē mūsu rūpes par augstu servisa līmeni – “Tele2” ir klientu uzslavētākais mobilo sakaru operators Latvijā! Norēķinu sistēma ir uzņēmuma “asinsrite”, kurai jādarbojas nevainojami – esam pārliecināti, ka ieguldīto investīciju apjoms “atmaksāsies” vēl augstākā klientu apmierinātībā,” saka “Tele2” Klientu apkalpošanas direktore Marita Romanovska. “Lai arī Latvijā ir vienas no zemākajām mobilo sakaru cenām Eiropā, klientiem ir būtiski sekot līdzi savam mobilo sakaru, īpaši interneta, patēriņam, un, pateicoties jaunajai norēķinu sistēmai, mēs varam nodrošināt šo iespēju. Tāpat esam parūpējušies, lai klienti laicīgi saņemtu viegli saprotamus rēķinus un to apmaksas apstrāde noritētu vēl ātrāk.

Ikviens “Tele2” klients var pārbaudīt un kontrolēt savu mobilo sakaru patēriņu pašapkalpošanās portālā MansTele2.lv vai nosūtot bezmaksas īsziņu ar burtu “i” uz 9911, vai arī piezvanot no sava telefona numura uz “Tele2” informatīvā dienesta tālruni (600; 29560600) un noklausoties informāciju par sava numura bilanci.

Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kurā “Tele2” ir ieviesis “Singleview”.“Tele2 AB Grupas” uzņēmumiem Austrijā, Norvēģijā, Vācijā un Zviedrijā jau ir pozitīva pieredze darbā ar šo norēķinu sistēmu.

“Singleview” ieviešana ir viens no būtiskākajiem “Tele2” pēdējo gadu laikā realizētajiem projektiem, lai nodrošinātu augstākā līmeņa klientu apkalpošanu. “Tele2” jau pagājušajā nedēļā informēja, ka uzņēmums ir ieviesis arī vienu no pasaulē vadošajām klientu attiecību vadības sistēmām “Siebel CRM”, kas nozīmē tūlītēju pieteikto pakalpojumu vai citu izmaiņu aktivizēšanu, ātru un individuālu apkalpošanu gan 44 “Tele2” klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, gan zvanot uz uzņēmuma diennakts informatīvajiem dienestiem, kā arī ātrākus risinājumus klientiem sarežģītu tehnisku jautājumu gadījumos.

Komentējot tālākos “Tele2” plānus klientu apkalpošanas jomā, M.Romanovska saka: “Mēs turpinām pērn iesākto vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā. Pagājušā gada laikā investējot vairāk nekā 750 000 eiro, “Tele2” atvēra deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā, kā arī ieviesa jauno dizaina konceptu sešos klientu apkalpošanas centros. Jaunais koncepts saskaņā ar labāko pasaules praksi paredz veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām, un 2014. gadā mēs turpināsim ieviest jauno dizaina konceptu vēl virknē “Tele2” klientu apkalpošanas centru.”

Tele2_klientu apkalposanas centrs_1

Izsaki savu viedokli