Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Kaspersky Lab ir veicis tīmekļa lietotāju ikdienas darbību pētījumu. Izrādījās, ka cilvēki visā pasaulē no plašās interneta pakalpojumu daudzveidības visbiežāk izvēlas e-pastu (86%), otrajā vietā ir iepirkšanās internetā (77%), bet trešajā – videomateriālu noskatīšanās (75%).

Turklāt ik dienu aptuveni 73% lietotāju ieslēdz savus datorus tāpēc, lai sazinātos sociālajos tīklos, 69% – tiešsaistes maksājumu veikšanai, 60% medī bezmaksas programmatūras, bet 59% klausās internetā mūziku vai radio.

Pētījums vēlreiz apliecina, ka tagad lielākā daļa lietotāju vairs nespēj iedomāties savu dzīvi bez regulāriem interneta apmeklējumiem. Taču ļoti aktīvi internetā ir ne vien lietotāji, bet arī vīrusu rakstītāji, hakeri un citi ļaundari. Saskaņā ar Kaspersky Lab apkopoto informāciju ik dienu tīmeklī parādās 125 tūkstoši jaunu kaitīgo programmu.

«Mūs ļoti interesē mūsdienu interneta lietotāja portrets, viņa ieradumi un darbības tīmeklī – viņa «digitālais es», lai mēs varētu izprast viņa vajadzības un vēlmes,» saka Kaspersky Lab mārketinga direktors Aleksandrs Jerofejevs. «Diemžēl ne vienmēr lietotāji demonstrē pietiekamu informētību par pastāvošajiem kiberdraudiem, tādējādi lielā mērā paaugstinot ļaundaru izredzes uz veiksmi. Tāpēc cīņā pret arvien sarežģītākajiem informācijas apdraudējumiem nevajadzētu paļauties tikai uz saviem spēkiem vien. Vienkāršāk un drošāk uzticēt savas digitālās pasaules aizsardzību īpašajiem līdzekļiem, kas aizsargā lietotāju ikdienas darbības tīmeklī, piemēram, tiešsaistes maksājumus. Šāda veida aizsardzības līdzekļi ir optimālie kompleksie risinājumi, piemēram, Kaspersky Internet Security 2013.»

Izsaki savu viedokli