Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Kā liecina jaunākais TNS Latvia pētījums nacionālā e-dienesta Inbox.lv apmeklētāju skaits gada laikā pieaudzis par 8,8%, sasniedzot 766 000 unikālo lietotāju mēnesī. 2008.gadu uzņēmums uzskata par veiksmīgu, jo pieaugusi gan auditorija, gan ieņēmumi no reklāmas, kas arī ļauj turpināt veidot jaunus un vajadzīgus interneta produktus. Pēc TNS Latvia veiktā pētījuma Ziema 2008/2009 datiem, portālu Inbox.lv mēneša laikā izmanto vidēji 78% no visiem Latvijas interneta lietotājiem. Salīdzinot ar Ziema 2007/2008 pētījumu, pieaugums ir 8,8%, kas ir vairāk kā uzņēmums sākotnēji bija plānojis. Arī laiks, ko lietotāji pavada portālā, pagājušā gada laikā ir pieaudzis par 29%. Kā galveno iemeslu šādam pieaugumam, uzņēmums min piedāvāto produktu lietderīgumu un veiksmīgi izvēlēto mārketinga stratēģiju

2008.gadā uzņēmums veica vērienīgus ieguldījumus dažādās mārketinga aktivitātēs, kā piemēram, kļuva par Pekinas Olimpisko spēļu translāciju ģenerālsponsoru, kā arī piešķīra savu nosaukumu hokeja hallei – „Inbox.lv ledus halle”. „Iespēja ieguldīt arī savu mazumiņu Latvijas sporta atbalstīšanā ir liels pagodinājums un esam priecīgi, ka mums šāda iespēja tika dota”, skaidro Inbox.lv valdes loceklis Andris Griķis.

Interneta medija Inbox.lv 2008.gada ienākumi sasniedza 1,6.milj latu, kas ir par 51% vairāk kā 2007.gadā. Arī šajā, ekonomiski mazāk aktīvajā periodā uzņēmums plāno noturēt esošo ienākumu līmeni un turpināt strādāt pie kvalitatīvu interneta produktu ieviešanas.

Sekojot līdzi cilvēku vajadzībām, Inbox.lv pagājušajā gadā ieviesa 3 jaunus produktus – Inbox Files, kur ir iespēja saglabāt liela izmēra failus, kā arī pārsūtīt tos; Inbox Smart, kas ir krustvārdu mīklas internetā un produkta unikalitāte slēpjas iespējā arī pašiem lietotājiem veidot mīklas, un Inbox Wifi – kas nodrošina visiem Inbox.lv lietotājiem bezmaksas piekļuvi portālam visos Lattelekom maksas WiFi punktos.

“E-pasts vēl arvien ir un arī paliks primārais mērķis, kādēļ cilvēki izmanto internetu un mēs, kā Latvijas interneta līderis, kā savu primāro pienākumu uztveram, veidot lietotājiem vajadzīgus interneta produktus un arī nodrošināt šiem produktiem bezmaksas pieeju arī maksas interneta piekļuves punktos”, stāsta A.Griķis.

Izsaki savu viedokli