Aktuāls

”Huawei” prezentē jauno ”Huawei Mate 10 lite” – viedtālruni ar kamerā iestrādātām dubultajām lēcām

Tālruņi, mobilās ierīces

Nominēts Latvijā visstraujāk augošais tehnoloģiju uzņēmums

IT sasniegumi, bizness

”iOS” lietotāji ar ”Gmail” aplikāciju drīzumā varēs lasīt arī citu servisu epastus

Mobilās aplikācijas

Kontakta parkošanās un pārpildīti auto – braukšanas kultūra citviet pasaulē

Auto, Moto

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

Renault ir izstrādājis interesantu elektromobīļa konceptu- Twizy F1. Auto izstrādē piedalījušies Renaultsport un Renaultsport F1 inženieri.

Koncepta mērķis ir parādīt, ka F1 tehnoloģiju iespējams izmantot arī parastās mašīnās. Rezultātā necilais elektromobilis spēj sasniegt 100 kilometrus stundā lielu ātrumu sešās sekundēs, tāpat kā kompānijas Renaultsport Megane 265.

Ja Twizy standarta versija var lepoties ar 17 zirgspēku dzinēju, tad F1 versija papildus saņems 79 zirgspēkus. Protams, neiztiek arī bez sportiskāka dizaina un aerodinamiku uzlabojošiem papildinājumiem. Tiesa gan, arī auto svars ir par 91 kilogramu lielāks, nekā oriģinālam. Rezultātā F1 versija sver 564 kilogramus.

renault-twizy-f1-2

Skaidrs, ka F1 inženieru veiktais darbs neaprobežojas tikai ar dizaina uzlabošanu. Galvenais auto ieguvums ir KERS ( kinetic energy recovery system) sistēma. Rezultātā tiek uzlabota spēkrata efektivitāte un jauda, tiesa gan, mašīna saņem arī papildus svaru (30 kilogramu apmērā) un šķiras no vienīgā pasažiera sēdekļa.

Saprotams, ka auto, visticamāk, masveida ražošanā nenonāks, taču nav šaubu, ka spēkrata dizains ir ļoti neparasts. Tāpat tas liek aizdomāties par to, kādas F1 tehnoloģijas varētu nonākt ikdienas transportlīdzekļos.

renault-twizy-f1-1

Saistītās tēmas: elektromobīļiF1Renault

Izsaki savu viedokli