Aktuāls

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Ar mikroautobusiem RAF “Latvija” atkārtos ekspedīciju līdz Vladivostokai

Auto, Moto

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” ir atvēris trīs jaunā dizaina koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā, t/c “Domina” un “Damme” telpās, kā arī Saharova ielā 20a. Kopējais investīciju apjoms sasniedz 195 000 eiro, un “Tele2” jau esošos klientu apkalpošanas centrus ir pilnībā pārveidojis saskaņā ar jauno dizaina konceptu, tos arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot jaunāko mobilo ierīču piedāvājumu.

“Ar jauno konceptu varam nodrošināt augstākā līmeņa servisu – vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās, kā arī iespēju izmēģināt plašāko mobilo ierīču klāstu Esmu pārliecināts, ka “Tele2” klientu apkalpošanas centru dizaina koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā; arī mūsu klienti to ir atzinīgi novērtējuši. Esam atvēruši jau 12 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā un līdz gada beigām atvērsim vēl divus. Arī reģionos turpinām ieviest jauno dizainu jau esošajos klientu apkalpošanas centros,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš. “Tele2” ir iedzīvotāju uzslavētākais uzņēmums telekomunikāciju nozarē Latvijā jau vairākus gadus, un mēs turpināsim rūpēties par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus.”

Tele2_KAC_Saharova_21a

Jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs īpaši priecēs “Huawei” fanus un jaunāko ierīču entuziastus – īpašā stendā varēs aplūkot jaunākās “Huawei” mobilās ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.

Trīs jaunatvērtajos klientu apkalpošanas centros “Tele2” ir saglabājis visas darba vietas. Pirmajiem apmeklētājiem “Tele2” ir sarūpējis arī nelielas dāvanas.

Tele2_KAC_Damme

Latvijā darbojas 41 “Tele2” klientu apkalpošanas centrs 21 pilsētā. Pagājušā gada laikā “Tele2” investēja vairāk nekā 755 000 eiro vērienīgā klientu apkalpošanas centru pārveides projektā Latvijā. Šogad “Tele2” turpina klientu apkalpošanas centru pārveides projektu un kopumā plāno atvērt deviņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus, kopējam investīciju apjomam pārsniedzot 500 tūkstošus eiro.

Tele2_KAC_Domina_1

Jaunais klientu apkalpošanas centru koncepts ir izstrādāts ar domu veidot tos kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām. Jaunā koncepta autors ir Stokholmas dizaina kompānija “Boys don’t cry”. Koncepts ir sekmīgi ieviests “Tele2” klientu apkalpošanas centros Zviedrijā, savukārt Latvijā tas ir pielāgots vietējam tirgum.

Tele2_KAC_Domina

Saistītās tēmas: preses relīzestele2

Izsaki savu viedokli