Aktuāls

Pirmie soļi Latvijas 100 km kosmosā ir sperti! (VIDEO)

Auto, Moto

Ātruma kontroles maratona laikā fiksēts ievērojami mazāks skaits pārkāpēju nekā pērn

Auto, Moto

Turpmāk “BITE” klienti maksu par “Mobilly” pakalpojumiem varēs pievienot ikmēneša rēķinam

Sakaru pakalpojumi

Paziņoti pasaulē lielākā fotokonkursa – Sony Pasaules fotogrāfijas balvu absolūtie uzvarētāji

Foto, Audio, Video

”Groove Music”’pirmos četrus mēnešus varēs lietot bez maksas

Mobilās aplikācijas

Jaunais VW Crafter pārsteidz ar jaunām funkcijām (VIDEO)

Auto, Moto

Interneta veikalu popularitāte turpina strauji augt un ir vien dažas lietas, ko lietotāji nemēdz iegādāties tiešsaistes veikalos. Kā viena no preču klasēm, kas tradicionāli netiek iegādātas internetā, ir jāmin spēkrati, taču arī šajā gadījumā situācija var mainīties.

Hyundai, sadarbībā ar Lielbritānijā bāzēto auto dīleri Rockar, strādā pie jauna tiešsaistes servisa, kas ļaus lietotājiem izpētīt, komplektēt un iegādāties jauno transportlīdzekli internetā.

Sagaidāms, ka šis savdabīgais serviss, kas, kā apgalvo Hyundai, būs pirmais šāda veida serviss pasaulē, klientiem būs pieejams novembrī un jau zināmo iepirkšanās pieredzi apvienos ar virtuālo veikalu sniegtajām iespējām. Pirmais veikals Eiropā tiks atvērts Lielbritānijas pilsētā Kentā.

Arī spēkratu pieteikšana testu braucieniem un nodošana apkopē tiks nodrošināta ar tiešsaistes servisu palīdzību.

Tiesa, lai arī Hyundai ir pieteicis šo servisu kā pirmo pasaulē, Dienvidkorejas auto industrijas gigants nav pirmais uzņēmums, kas eksperimentējis ar digitālajiem autosaloniem. Pie līdzīgiem projektiem strādājis arī Audi, savukārt Volvo XC90 spēkrata First Edition versija bija iegādājama tikai internetā.

new hyundai_i20

Saistītās tēmas: hyundai

Izsaki savu viedokli