Aktuāls

Intervijā The Wall Street Journal HTC vadītājs Pīters Čou (Peter Chou) apgalvojis, ka pamatīgais kritums HTC pārdošanas rezultātos ir nepareizu un nepietiekamu mārketinga aktivitāšu sekas.

Čou uzskata, ka smagākais periods ir galā un 2013. gadā kompānijas rādītāji uzlabosies. Viņš ir pārliecināts, ka 2012. gada dramatiski negatīvie rezultāti ir tikai nepareizi plānota mārketinga sekas: “Mūsu konkurenti bija pārāk stipri un ļoti iztēles bagāti,  turklāt mārketingā ieguldīja pamatīgas naudas summas. Mēs šajā jomā nebijām gana aktīvi”

Par spīti daudzu analītiķu paziņojumiem, ka HTC problēmas rada piedāvāto ierīču cenas, Čou šādu iespēju noliedz. “Mūsu ierīces ir unikālas to kvalitātē un dizainā. Tieši tas ir iemesls, kāpēc tās izvēlas patērētāji.”

Jāpiezīmē, ka HTC vadība jau agrāk ir norādījuši, ka neplāno mobilo ierīču tirgū konkurēt ar labu cenas un veiktspējas attiecību, tā vietā piedāvājot augstākas kvalitātes produktus par augstāku cenu.

HTC-logo-2

Saistītās tēmas: htc

Izsaki savu viedokli