Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Kompānija Hewlett Packard (HP), rūpējoties par savu klientu tehniskā atbalsta nodrošinājumu, laidusi klajā vairākas uzlabotas un pavisam jaunas programmas, kas turpmāk palīdzēs ātri un efektīvi rast atbildes uz saviem jautājumiem tīmekļa vidē. Tai skaitā:

* Uzlabota globālā vienādranga tīmekļa atbalsta foruma versija jeb global peer-to-peer online support forum, kas foruma dalībniekiem dod iespēju sazināties un savstarpēji dalīties HP tehnikas lietošanas pieredzē, sniegt padomus, kā arī saņemt atbildes uz sev svarīgiem jautājumiem.

* Modernizētā HP patērētāju atbalsta mājas lapa jeb HP Customer Care website nodrošina problēmu risināšanā nepieciešamās informācijas meklēšanu vairāk nekā 20 miljoniem lapas apmeklētāju mēnesī. (1)
* Bezmaksas interneta nodarbības palīdz klientiem risināt tādus jautājumus kā, piemēram, pāriešana uz Windows Vista®, droša bezvadu interneta lietošana un digitālo piezīmju veikšana.

* Vairākos online video (online videos) ir iespēja saņemt padomus un pamācības par dažādiem tematiem, sākot no iespējas pieslēgt vienlaicīgi divus monitorus līdz pat TV raidītāja konfigurēšanai savā datorā.

Jaunajās un uzlabotajās programmās ir veiktas acīmredzamas izmaiņas HP klientu informācijas apmaiņas un virtuālās komunikācijas procesos. Vadoties pēc Forrester Research datiem, trīs no četriem pieaugušajiem tīmekļa lietotājiem ASV savstarpējai komunikācijai lieto publiskus sociālos tīklus. Salīdzinoši 2007. gadā šāda veida komunikācija bija izplatīta 56 % lietotāju vidū. HP patērētāju klientu atbalsta mājas lapas apmeklējums, salīdzinot ar 2007. gadu, laikā no 2008. gada janvāra līdz oktobrim pieauga par 18 %. Šie rādītāji skaidri iezīmē pieaugošo klientu atbalsta mājas lapu lomu patērētāju vidū.

Tīmekļa foruma iniciatīvu rosinājuši HP jaunievedumi tehniskā atbalsta jomā visā pasaulē. Iekšējās HP aptaujas liecina, ka šiem ieguldījumiem ir acīmredzami rezultāti – pateicoties jaunās klientu atbalsta infrastruktūras un jaunu zvanu centru izveidei, kā arī ieviestajai tehniskā atbalsta aģentu profesionālās attīstības programmai 2008.gadā, laika periodā no 2007. gada līdz 2008. gada oktobrim par 30 % pieaudzis apmierināto klientu skaits.

„Šīs jaunieviestās programmas atspoguļo izaugsmi tehniskā atbalsta jomā,” minēja Tara Bunch, HP Globālā Klientu atbalsta servisa viceprezidente. „Sniedzot iespēju klientiem sazināties savā starpā un dalīties tehnisko problēmu risināšanas pieredzē virtuālajā telpā, mēs sekmējam arī savu mērķu sasniegšanu – klientu apmierinātību visā pasaulē.”

HP klientu atbalsta forums

Viena no vadošajām virtuālajām tehniskā atbalsta programmām ir jaunizveidotais patērētāju atbalsta forums, kurā apmeklētāji var dalīties savās idejās, uzdot jautājumus, kā arī palīdzēt viens otram rast labākos tehnisko problēmu risinājumus. Forums ir sadalīts tematiskās kategorijās, kas attiecas uz tādiem plaši pārstāvētiem tematiem , kā operētājsistēmas un bezvadu tīmekļa izmantošana darbā ar klēpjdatoru.

Jau nākamo mēnešu laikā HP plāno papildināt patērētāju tehniskā atbalsta forumu, sniedzot iespēju tehnoloģiju speciālistiem un foruma dalībniekiem veidot un ievietot blogus. Plānots forumā ieviest arī virtuālos seminārus ar atlasītu jautājumu un atbilžu plūsmu un wikipediju jeb virtuālo bibliotēku, kas sniegtu iespēju apkopot jaunumus tehniskā atbalsta jomā.

HP plānos ietilpst regulāri sekot līdzi foruma aktivitātēm, lai identificētu aktuālākos jautājumus un tēmas, kā arī lai gūtu priekšstatu par patērētāju atbildes reakciju un iespaidiem. Ja foruma lietotāji nevarēs atrast atbildes uz kādu no jautājumiem, tad HP piedāvās arī iespēju zvanīt uz palīdzības tālruņa numuru, rakstīt uz tehniskā atbalsta e-pastu, kā arī uzdot savus jautājumus tiešsaistes čatā. HP klientu atbalsta forumi būs pieejami visā pasaulē angļu valodā, tomēr ar laiku plānots ieviest forumus arī citās valodās. HP klientu atbalsta forumi pieejami HP mājas lapā.

HP klientu serviss

Tehniskā atbalsta forumi pieejami jau patlaban uzlabotajā HP klientu servisa mājas lapā, ar kuras palīdzību lietotāji var lejupielādēt nepieciešamās programmatūras, uzzināt vairāk par HP produktiem. Mājas lapas unikālo apmeklētāju skaits sasniedz līdz pat 20 miljoniem mēnesī, un uzlabojumi tajā tiek veikti vairāk kā 22 pasaules valodās. HP klientu servisa mājas lapa ir veidota vienkāršā, lietotājam viegli saprotamā formātā. Mājas lapas adrese ir www.hp.com/support.

Bezmaksas virtuālās nodarbības

HP laidis klajā vairākas bezmaksas virtuālās nodarbības par dažādiem tematiem, kā, piemēram, pāreja uz Windows Vista programmatūru vai fotogrāfiju restaurācijas pamatu apgūšana. Nesen HP veiktās aptaujas dati liecina, ka 93 % cilvēku labprāt apgūtu papildus nodarbības un 92 % lietotāju ieteiktu šīs virtuālās nodarbības saviem draugiem. Vairums šo nodarbību noris speciālista vadībā, līdz ar to nodarbību dalībniekiem ir iespēja sazināties gan ar speciālistu, gan citiem nodarbību dalībniekiem, sarakstoties ziņojumu sadaļā. Papildu informāciju par virtuālajām nodarbībām var iegūt, apmeklējot lapu www.hp.com/go/freeclasses.

HP mācību video

HP ir izdevis vairāk kā 45 konsultācijas video versijā, kas atrodamas HP mājas lapā, kā arī citās video augšupielādes lapās. Konsultāciju video sērija ar nosaukumu „Zini savu datoru”, padomi par HP TouchSmart PC lietošanu, kā arī jau pieejami video par tādiem tematiem, kā divu monitoru pieslēgšana un datu atjaunošana no floppy disketēm. HP instruktāžas video iespējams noskatīties, apmeklējot lapu www.hp.com/products/howtovideos.

Par Hewlett-Packard (HP). Pasaules lielākās tehnoloģiju kompānijas HP piedāvājumu klāstā ietilpst drukāšanas un personālās skaitļošanas iekārtas, kā arī IT pakalpojumi, programmatūra un risinājumi, kas nodrošina vieglu tehnoloģiju lietošanu patērētājiem un kompānijām. HP pabeidza kompānijas EDS pārņemšanu šā gada 26.augustā. Plašāka informācija par HP ir pieejama www.hp.com.

Izsaki savu viedokli