Aktuāls

Google izlēmuši ierobežot izstrādātāju patvaļu veidos, kā iekļaut Android aplikācijās dažādus reklāmas risinājumus.

Jaunie noteikumi paredz, ka aplikācijas nedrīkst izmantot reklāmas, kas atbilst kādai no šādām īpašībām:

  • parādās kā sistēmas paziņojumi,
  • bez lietotāja atļaujas veic izmaiņas lietotāja pārlūka iestatījumos, pievieno grāmatzīmes ,
  • pārsūta lietotāja datus,
  • reklāmās nav skaidras norādes, kura aplikācija tās demonstrē,
  • klikšķināšana uz reklāmām ir obligāta aplikācijas funkcionalitātes izmantošanai,
  • iejaucas citu aplikāciju darbībā.

Aplikācijas, kas saturēs šādas reklāmas tiks izvāktas no Play Store.

Šī ir laba ziņa, ņemot vērā, ka Play Store pēdējā laikā aizvien straujāk pieaug to aplikāciju, kas satur agresīvu reklāmas risinājumu, skaits.

Saistītās tēmas: androidgooglegoogle play

Izsaki savu viedokli