Aktuāls

Industriālo tehnoloģiju līderis ABB sadarbosies ar Latvijas iesācējuzņēmumu “Adaplab”

Datori, IT, bizness

Interneta reklāmas bloķējošie paplašinājumi ir kļuvuši plaši iecienīti patērētāju vidū, tajā pašā laikā ir ļoti nīsti tīmekļa vietņu uzturētāju vidū. Vairākās vietnēs Ablock lietotājiem tiek rādīts paziņojums, ar lūgumu izslēgt reklāmas bloķējošo paziņojumu, savukārt tīmekļa gigantam Google piederošais YouTube, spriežot pēc tīmeklī pieejamās informācijas, ķēries pie AdBlock un līdzīgu paplašinājumu lietotāju sodīšanas.

Vairāki lietotāji sociālajā tīklā Twitter sūdzējušies, ka skatoties YouTube izvietotos video ar ieslēgtu reklāmu bloķētāju, ne vien tiek rādītas reklāmas, bet pat nav iespēju pārtraukt reklāmas skatīšanos pec dažām sekundēm, kā tas ierasts, attiecīgi lietotājam jānoskatās visu reklāmu, kas nereti var būt pat vairākas minūtes gara. Poga, kas ļauj pārtraukt reklāmu pēc dažām sekundēm tiekot rādīta tad, kad, piemēram AdBlock tiek atinstalēts vai YouTube vietne iekļauta baltajā sarakstā.

Šobrīd zināms ka šāda reklāmu bloķejošo paplašinājumu lietotāju sodīšana darbojas vien Google pašu izstrādātajā Chrome pārlūkā, turklāt ne visiem tā lietotājiem. Nav noslēpums, ka tieši reklāmas ir tīmekļa vietņu galvenais ienākuma avots, tāpēc šāds solis no Google puses neizbrīna.

Saistītās tēmas: googleInternetsyoutube

Izsaki savu viedokli