Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Facebook sākuši testēt vietas nozīmes reklāmas savai mobilo telefonu aplikācijai.

“Mobilie telefoni var ziņot gana precīzu lietotāja atrašanās vietu un tas paver iespējas demonstrēt ļoti precīzi tēmētas reklāmas” norāda  Carolyn Everson, Facebook marketinga risinājumu nodaļas vadītājs.

Izmantojot vietas nozīmes reklāmas, Facebook var nodrošināt iespēju uzņēmumam reklamēt savus pakalpojumus lietotājiem, kas atrodas noteiktās vietās. Piemēram, ātrās ēdināšanas restorāna reklāmas var parādīties tikai atrodoties kilometra attālumā no tā.

Šādas reklāmas nenoliedzami var būt ļoti efektīvas un… ienesīgas.

Saistītās tēmas: facebook

Izsaki savu viedokli