Aktuāls

Facebook lēni un nenovēršami papildina reklāmu demonstrēšanas risinājumu arsenālu.

Ja iepriekšējās reklāmas izpausmes ir pieciešamas un godīgi sakot – pat gana nemanāmas, tad ideja par reklāmu ievietošanu starp “sienas” ierakstiem, jau sāk izklausīties pēc problēmas.

Jaunā funkcija ļautu parādīt uzņēmuma ziņojumus arī tiem Facebook lietotājiem, kas uzņēmumam Facebook neseko. Saprotams, no šiem ziņojumiem nebūtu iespējams atteikties.

Šāda reklāmas forma būtu efektīva arī platformu atbalsta ziņā – jebkura ierīce (un aplikācija), kas spēj demonstrēt Facebook “sienas” ziņojumus, rādītu arī reklāmas.

Pagaidām Facebook vēl tikai izpēta šāda risinājuma lietderību, taču ja to izlems pielietot praksē, lietotāju “sajūsma” var sasniegt nebijušu augstumus.

Saistītās tēmas: facebook

Izsaki savu viedokli