Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Pagājušais gads Electronic Arts kompānijai bija visai drūms – spēļu gigants ne tikai piedzīvoja 641 miljonu ASV dolāru lielus zaudējumus, bet arī tajā pašā laikā paziņoja par iespējamu 12 nodaļu slēgšanu, kā arī 11% darbinieku atlaišanu. Lai arī EA priekšnieks Džons Ričitello mēneša sākumā pārliecinoši stāstīja, ka 2008. gads tika aizvadīts, strādājot pie kvalitatīvākām un inovatīvākām spēlēm, izpilddirektors Džons Plezants atzina, ka EA vienkārši nebija neviena liela spēļu hīta, kas bija nepieciešams, lai uzturētu pagājušā gada biznesu.

Goldman Sachs Technology and Internet konferencē Plezants atklāja, ka lielākā problēma esot bijusi tieši nespēja izdot nevienu hītu 2008. gadā. Lai arī tādi potenciālie grāvēji kā Mirrors Edge un Dead Space tika ierindoti starp tiem, tie, beigu beigās, guva vidējus pārdoto vienību rādītājus.

Turpinājumā Plezants atklāja, ka EA varētu pamatīgi pārdomāt savu 2009. gada stratēģiju un izdot par aptuveni 20% mazāk spēļu, liekot uzsvaru tieši uz to kvalitāti.

Neskatoties uz visnotaļ grūtajiem laikiem, kas liek arī pārliecinošām kompānijām kā EA pārdomāt savus tēriņus, Plezants apstiprināja, ka kompānija negatavojas samazināt izdevumus uz pozitīvi vērtētu spēļu un potenciālo hītu reklāmām: “Līdz ar spēļu izstrādes attīstību, attīstās arī mārketings. Mēs vairs nevaram atļauties cerēt, ka pēc 24 mēnešu ilga un 30 miljonus ASV dolāru vērta projekta, mēs, tikai tā – citiem pa ausu galam atklāsim, kas ir gaidāms. Mums vajag veidot pamatīgu dialogu ar potenciālo klientu loku.”

Izsaki savu viedokli