Aktuāls

”Spotify” mobilajā ”Android” aplikācijā lēnām sāk ieviest dziesmu vārdus

Mobilās aplikācijas

”Apple” advokāti noraizējušies par ”aizkostā ābola” plaģiātismu

Dažādi

Latvijā oficiāli sākta jauno Samsung Galaxy S8 un S8+ tirdzniecība

Tālruņi, mobilās ierīces

Eiropas Savienības valstīs auto noiets beidzot piedzīvo attīstību un viens no šīs attīstības virzītājspēkiem ir automašīnas, kas pieejamas par pieņemamu cenu, piemēram, Dacia ražojumi.

2013. gada jaunākā statistika, kas atspoguļo tirgus situāciju pēdējos 11 mēnešos, vēsta, ka Dacia zīmols ir piedzīvojis sensacionālu izaugsmi, šogad pārdodot par 20 procentiem vairāk spēkratu nekā pirms gada. Arī iepriekšējos gados lēto spēkratu ražotājs piedzīvoja izaugsmi, taču krietni pieticīgāku. Arī tirgus daļa ir augusi – no 1,9 procentiem līdz 2,4 procentiem.

Statistikas topa otrā galā atrodas Alfa Romeo. Itālijā bāzētā kompānija ir viens no tiem ražotājiem, kas piedzīvojis noieta kritumu. Šogad Alfa Romeo izdevies realizēt vien 58 tūkstošus spēkratu, pretstatā 82 tūkstošiem pagājušajā gadā.

Arī Lancia/Chrysler un Chevrolet ir piedzīvojis noieta kritumu, savukārt uz „pozitīvas nots” šo gadu pabeigs Seat, Mercedes-Benz un Mazda. Tāpat „priecīgo” autoražotāju sarakstam pievienojas arī Jaguar un Land Rover.

Kopumā šajā gadā Eiropas Savienībā ir realizēti 10,9 miljoni spēkratu, no tiem aptuveni ceturtdaļa noripojuši no konveijera Volkswagen grupas ražotnē. Taču arī Vācijas autobūves lepnumam šis gads nav nesis tikai pozitīvas ziņas. 11 mēnešu laikā realizēti 2,73 miljoni spēkratu, savukārt pagājušajā gadā šis skaitlis bija 2,79 miljoni.

nouvelle-Dacia-Logan-2013-1

Saistītās tēmas: autodaciaeiropa

Izsaki savu viedokli