Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Pirmo reizi pēc 11 gadu pārtraukuma eBay izdara izmaiņas atsauksmju sistēmā, dodot pircējam daudz plašākas pārdevēja novērtēšanas iespējas. Jaunā atsauksmju sistēma ir nodēvēta par Feedback 2.0 un salīdzinājumā ar pašreizējo sistēmu tā papildus pierastajiem pozitīvajiem, neitrālajiem un negatīvajiem reitingiem tagad būs iespējams arī detalizētāks atskats un darījuma partnera darbiem un nedarbiem. Šim nolūkam ir izveidotas četras jaunas kategorijas – preces atbilstība aprakstam, saziņa, piegādes laiks un piegādes apkalpošanas izmaksas. Katrā no šīm kategorijām būs iespējams novērtēt pārdevēju 5 zvaigznīšu sistēmā, taču šis vērtējums neatsauksies uz kopējo pārdevēja vērtējumu.

eBay vecākais menedžeris Braiens Bērks (Brian Burke) izteicās: „Mēs uzskatam, ka šādi dosim iespēju pircējiem pirkt no tādiem pārdevējiem, kuriem ir labi reitingi kategorijās kas ir vissvarīgākās tieši viņam.” Papildus jaunajām kategorijām turpmāk pie katras atsauksmes tiks rādīts arī kāda produkta sakarā tā ir, tā vietā, lai dotu tikai produkta numuru. Tuvākajās dienās jaunā atsauksmju sistēma uzsāks savu darbu Austrijā, Francijā, Indijā, Anglijā u.c valstīs, taču ASV tikai vēlāk pavasarī.

Ziņas avots: DailyTech

Izsaki savu viedokli