Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Kā ziņo EDGE Online, Electronic Arts ir veikuši ievērības cienīgu darījumu, lai EA Sports pārvērstu par ko vairāk kā tikai videospēļu zīmolu. Electronic Arts ir parakstījuši sadarbības līgumu ar Toy Island kompāniju, kas ražos rotaļlietas ar EA Sports zīmolu. Rotaļlietas būs paredzētas bērniem vecuma grupās no 3 – 12 gadiem. Pirmajām rotaļlietām tirgū jāparādās jau 2009. gada rudenī.

Pēc EA Sports vadītāja Pītera Mūra teiktā, viņu (Electronic Arts) mērķis ir EA Sports zīmolu iespiest dziļāk sporta lauciņā un pārējos tirgos, kas ļauj sporta faniem izpausties pēc sirds patikas. Šādā veidā kompānija cer gūt sporta pasaulē tādu pašu atpazīstamību un saistību ar sportu kā, piemēram, Nike un Adidas zīmoli.

Lai arī rotaļlietām nebūs nekādas saistības ar datorspēļu pasauli, tās vienalga būs aprīkotas ar dažādiem digitāliem elementiem, piemēram, infrasarkano, kustības un līdzsvara sensoriem.

EA Sports un Toy Island kopējā līgumā paredzēts strādāt pie:

• interaktīvu rotaļlietu izstrādes, kas būs vadāmas ar balss palīdzību;

• rotaļlietu komplektācijām, kas iekļauj kā inventāru, tā apģērbu;

• rotaļlietām, kas, izmantojot elektronikas palīdzību, piemēram, uzgavilēs jaunajiem censoņiem pie pareizas sporta tehnikas pielietošanas;

• kā arī pavisam vienkāršām putuplasta bumbām, kas ļaus pilnveidot mešanas un speršanas tehnikas jau no mazotnes.

Izsaki savu viedokli