Aktuāls

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Ražotāji joprojām izmanto veco, labo mārketinga triku ar megapikseļu daudzuma slavināšanu – arī Nikon jaunākā spoguļkamera „cietusi” no šī mārketinga soļa. Kamēr vien patērētāji uzskatīs, ka viss spēks slēpjas megapikseļos (protams, tas tur slēpjas, bet ne tuvu viss), tiks ražotas aizvien jaunas kameras ar aizvien paaugstinātu megapikseļu daudzumu. Tā tas noticis arī ar Nikon – vēl pērnā gada novembrī kompānija prezentēja D40 spoguļkameru, kurai bija 6,1 megapikseļa sensors; nu šī kamera ir uzlabota un tai (D40x) ir iemānīts 10 megapikseļu attēlu tvērējs. Vienīgās atšķirības – megapikseļi, ISO samazinājums, ātrās fotografēšanas uzlabojums. Ak jā – un arī citādāks mazais logo uz korpusa.

Kamerai ir jau minētais 10 megapikseļu sensors, 2,5 collu LCD ekrāns, 3 punktu automātiskā fokusēšana. Kamerai, atšķirībā no D40, ir iespēja nofotografēt nevis 2,5, bet gan 3 fotogrāfijas sekundē; arī gaismjūtība ir samazināta no ISO200 uz ISO100, kas ļaus fotografēt arī ļoti gaišos apstākļos. Viss pārējais – gluži tāds pats kā D40 modelim.

Cena plānota 800 ASV dolāri, kas būs komplektā ar AF-S DX 18-55mm standarta objektīvu. DP Review apskatu lasīt šeit, iepriekšējā modeļa apskats šeit.

Ziņas avots: DailyTech

Izsaki savu viedokli