Aktuāls

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Ar mikroautobusiem RAF “Latvija” atkārtos ekspedīciju līdz Vladivostokai

Auto, Moto

Skandalozs datovīruss nozog konfidenciālu cilvēku veselības informāciju Lielbritānijas slimnīcās

Bez kategorijas

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

CSDD un ERGO mērķis ir ar šo aplikāciju iedvesmot cilvēkus radošām idejām, proti, ar kādām metodēm iespējams atturēt Jāņa bērnus no auto vadīšanas reibumā. Reģistrējoties ar kādu no sociālo tīklu profiliem un sekojot norādēm jeb – virtuāli „rokot”, rezultātā var iegūt ko īpašu – personalizētu Jāņu reklāmas video rullīti ar izglābtā cilvēka seju. Šādi ikvienam ir iespējas kļūt par CSDD kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” klipa galveno varoni un izprast braukšanas reibumā negatīvās sekas mūsdienīgā  un interaktīvā veidā. Ar paša radīto klipu ir iespējams dalīties arī sociālajos tīklos, savukārt „rakt” var šeit: http://totiesdzivs.lv/ieroc/.

Kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros tiek piedāvāti dažādi risinājumi, piemēram, TV klipi un digitālās aplikācijas, uzsverot, ka iereibušos un braukt gribošos draugus var apturēt dažādos veidos, taču ne vienmēr viņi būs priecīgi. Varbūt draugi dusmosies, kliegs un purpinās zem deguna, bet vismaz būs pasargāti un paliks dzīvi.

Arī šogad CSDD kopā ar Satiksmes ministriju, Valsts policiju un sadarbības partneriem ar  kampaņu „Dusmīgs, toties dzīvs!” aicina: „Jāņu brīvdienās – nulle bojāgājušo!”. CSDD kampaņas pret braukšanu alkohola reibumā veido jau 15 gadus, kā rezultātā situācija uz ceļiem ir jūtami uzlabojusies. Ja 2001.gadā dzērājšoferu izraisītajās avārijās bojā gāja 111 cilvēki, bet pērn gandrīz četras reizes mazāk – 29 bojā gājušie.

Kampaņu „Dusmīgs, toties dzīvs!” atbalsta apdrošināšanas sabiedrība ERGO un dzērienu ražotājs AS „Aldaris”; tā tiek finansēta no OCTA līdzekļiem.

ieroc-draugu

Saistītās tēmas: csddDrošība

Izsaki savu viedokli