Aktuāls

”Spotify” mobilajā ”Android” aplikācijā lēnām sāk ieviest dziesmu vārdus

Mobilās aplikācijas

”Apple” advokāti noraizējušies par ”aizkostā ābola” plaģiātismu

Dažādi

Latvijā oficiāli sākta jauno Samsung Galaxy S8 un S8+ tirdzniecība

Tālruņi, mobilās ierīces

Jau vēstījām, ka Bugatti superauto Veyron nu jau ir 9 gadus vecs, tādēļ ir pamatotas runas par nākamās paaudzes spēkratu, kas turpinās Veyron rekordista tradīcijas. Tagad uz koplietošanas ceļiem pamanīts pirmais Bugatti testa auto, kas varētu būt Veyron pēctecis.

Jaunākā informācija vēsta, ka Veyron tradīciju turpinātājs saņems 8 litru W16 dzinēju, ko papildinās vairākas turbīnas. Domājams, ka būtiskākā izmaiņa būs fakts, ka iekšdedzes dzinēju papildinās elektromotora un nelielas baterijas tandēms. Kopumā spēkrata jauda būs tuvu 1500 zirgspēkiem, savukārt griezes moments būs aptuveni 1500 Nm.

Bugatti Veyron Successor, Chiron Mule. Copyright by Hartmut Klawonn / SB-Medien

Testa auto redzams, ka spēkrats apgādāts ar jaunu aizmugurējo logu un dzinēja pārsegu. Tāpat auto saņēmis papildus gaisa ieplūdes sistēmas, kas nozīmē, ka jaunais dzinējs rada vēl lielāku karstumu nekā esošās paaudzes Veyron agregāts. Informācija vēsta, ka jaunais auto tiks “uzsēdināts uz diētas”, lai kompensētu elektromotora un bateriju svaru un padarītu vieglāku.

Sagaidāms, ka Veyron pēctecis būs ātrāks par Veyron Super Sport World Record Edition spēkratiem, kas spēja sasniegt 100 km/h lielu ātrumu vien 2,5 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 431 km/h.

Bugatti pārstāvji norāda, ka jaunas ātruma latiņas uzstādīšana nav vienkārša un kompānijai priekšā ir vairāki izaicinājumi. Vienlaikus gan tiek atzīmēts, ka kompānijas “mājas darbs” tiks izdarīts.

Bugatti Veyron Successor, Chiron Mule. Copyright by Hartmut Klawonn / SB-Medien

Saistītās tēmas: bugattibugatti veyron

Izsaki savu viedokli