Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Par godu Mercedes G-klases 30 gadu jubilejai tūninga ateljē Brabus izstrādājis jaunu versiju, kas aprīkota ar V12 benzīna dzinēju un attīstīs iespaidīgus 700 zirgspēkus. Bez pārbūvētā dzinēja G V12 S Biturbo izceļas ar vizuāliem uzlabojumiem un plašu multimediju sistēmu.

Brabus apvidnieka dzinēja bāzi veido no S 600 zināmais V12 biturbo agregāts, kas G-klasē, protams, nonāca jau ievērojami jaudīgākā formā. 5,5-litru dzinēja tilpums palielināts līdz 6,3-litriem, uzstādītas lielākas turbīnas, ražigāks starpdzesētājs un tērauda izplūdes sistēma, kā arī pielāgota dzinēja vadība. Tādējādi no standarta 517 zirgspēkiem un 830 Nm iegūti 700 zirgspēki un 1320 Nm, tomēr transmisijas saudzēšanas nolūkos maksimālais griezes moments elektroniski ierobežots līdz 1100 Nm. Jaudu līdz visiem četriem riteņiem novada piecu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Neraugoties uz ķieģeļa formas virsbūvi un kritisko aerodinamiku, paātrinājums no nulles līdz simtam ilgs vien 4,3 sekundes, bet maksimālais ātrums elektroniski ierobežots pie 240 km/h, lai gan bez ierobežotāja iespējams sasniegt arī 260 km/h.

To, ka šeit ir saskarsme ar īpašu G-klasi var manīt jau ārpusē – agresīvs aerodinamiskais virsbūves komplekts, kas ietver buferus, sliekšņus un spārnu uzlikas, balstiekārta ar pāris centimetru sēdinājumu un melni Brabus 21 collu vieglmetāla diski. To visu papildina diožu dienas gaitas lukturi un ar diodēm izgaismotie kāpšļi.

Salonā Brabus speciālā G-klase sagaida ar sporta stūres ratu, greznu ādas apdari un plašu multimediju sistēmu. Tajā iekļauti DVD mainītājs, televīzijas uztvērējs, spēļu konsole un divi astoņu collu LCD ekrāni, kas iestrādāti priekšējo sēdekļu pagalvjos.

Brabus G V12 S Biturbo bāzes cena ir tikpat iespaidīga kā pats automobilis – 379000 eiro. Tādējādi apvidus auto ir vienā cenu kategorijā ar tādiem supersporta modeļiem kā Mercedes SLR McLaren un Lamborghini Murcielago.

Izsaki savu viedokli