Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

BMW Frankfurtes auto izstādē prezentēs vairākus jaunus modeļus kā, piemēram, 5. sērijas GT un X1 sērijveida versijas, turpat debiju piedzīvos arī apvidus kupejas X6 hibrīds, kas salīdzinājumā ar parasto x-Drive 50i solās būt par 20 procentiem ekonomiskāks.

X6 Active Hybrid (kā oficiāli sauc jauno modeli) pamatā ir V8 Bi-turbo benzīnieks un divi elektrodzinēji, kas novietoti starp pārnesumkārbu un lielo benzīna agregātu. Sākumā minēsim svarīgāko rādītāju, patēriņu – tas vidēji būšot vien 9,9 litri uz 100 kilometriem, kas ir fantastisks rādītājs priekš gandrīz 2,5 tonnas smaga džipa ar jaudīgu V8.

Pie kam tas vēl nav viss – ātrumā līdz 60 km/h elektrodzinēji spēs nodrošināt braukšanu tīrā elektro režīmā, bez izplūdes gāzēm. Parastais dzinējs atkarībā no nepieciešamā paātrinājuma automātiski pieslēgsies un, bremzējot zem 65 km/h, atslēgsies. Par dinamisku braukšanu rūpēsies visu trīs dzinēju kopējā jauda un griezes moments, kuri sasniedz 485 Zs un 780 Nm, tādējādi X6 kļūst par jaudīgāko hibrīdu pasaulē. Paātrinājums no vietas līdz simtam aizņems vien 5,6 sekundes un par šādu rādītāju jāpateicas arī septiņu pakāpju automātiskajai pārnesumkārbai un pastāvīgajai pilnpiedziņas sistēmai.

Kā enerģijas uzglabātājs darbosies Niķeļa-metāla akumulatori, un tie tāpat kā citos hibrīdos spēs saglabāt arī bremzēšanas laikā atgūto enerģiju. Aprīkojuma ziņā X6, protams, netiks apdalīts, līdz ar to standarta aprīkojumā ietilpst dinamiskā stabilitātes kontrole, astoņi drošības spilveni un adaptīvi bi-ksenona lukturi.

Salonā pasažierus par papildus samaksu sagaidīs ekskluzīva divu krāsu ādas apdare, savukārt komforta sēdekļi, klimata kontrole, adaptīvā kruīza kontrole, novietošanās asistents, navigācijas sistēma un elektrisks aizmugurējais vāks būs pieejami jau standarta aprīkojumā.

Izsaki savu viedokli