Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Statoil Fuel & Retail Latvia sadarbībā ar uzziņu portālu 1188.lv ir radījis „Autoservisu ceļvedi” jeb interneta vietni autoservisu novērtēšanai. Autobraucēji tiek aicināti dalīties savā pieredzē un vērtēt servisus pēc kritērijiem: servisa kvalitāte, ātrums, meistaru kompetence, pakalpojumu cenas un attieksme pret klientu. „Autoservisu ceļvedis” (pieejams: http://autoservisi.1188.lv) iecerēts kā noderīga uzziņu vietne gan autoservisiem, lai uzlabotu piedāvāto pakalpojumu kvalitāti, gan arī tiem autobraucējiem, kas vēl tikai meklē savu ideālo auto meistaru.
„Lielākā daļa autovadītāju ir apmierināti ar savu autoservisu, tomēr katrs ceturtais autovadītājs ir vīlies ar nejauši izvēlētā autoservisa pakalpojumiem. Izstrādājot „Autoservisu ceļvedi”, vēlējāmies izmantot autobraucēju kopienas spēku un palīdzēt ikvienam atrast sev piemērotāko auto darbnīcu. Autobraucēju publiska dalīšanās pieredzē noteikti vēl vairāk uzlabos autoservisu kvalitātes līmeni un palīdzēs katram pašam uzturēt savu auto lieliskā formā,” saka Statoil Fuel & Retail Latvia Mārketinga komunikācijas vadītājs Artūrs Eglītis.

timthumb

„Ik gadu rudenī strauji pieaug jautājumu skaits par autoservisiem – zvanītājus interesē, kur veikt ziemas riepu nomaiņu, kā sagatavot auto gada aukstajai sezonai. Pirmoreiz uzziņu portālā 1188 esam radījuši klientiem papildus iespējas – ne tikai uzzināt tuvākā autoservisa atrašanās vietu un kontaktinformāciju, bet arī atstāt savas atsauksmes un uzzināt, kā servisu novērtējuši citi, kas noteikti autobraucējiem ietaupīs naudu un mazinās rūpes, uzticot savu auto nepazīstamiem meistariem,”  skaidro Māris Gulmanis, uzziņu dienesta 1188 pārstāvis.

Pētījumā atklāts, ka trīs ceturtdaļām autobraucēju ir savs autoserviss jeb serviss, kura pakalpojumus auto apkopei un remontam izmanto regulāri. Šie šoferi par savu auto rūpējas krietni biežāk – reizi trīs mēnešos servisu apmeklē katrs piektais, bet reizi pusgadā – puse autovadītāju. Turpretī respondenti, kuriem nav iecienītās auto darbnīcas, servisu pakalpojumus izmanto daudz retāk – 45% autovadītāju servisus apmeklē tikai reizi gadā vai mazāk, turklāt populārākais servisa izvēles faktors ir cena. „Savējie” servisus vērtē galvenokārt pēc darba kvalitātes. Par uzticamākajiem servisu klientiem aptaujā nosaukti Ford, Toyota un Volvo īpašnieki, bet par „lielākajiem klejotājiem” – Opel un Volkswagen saimnieki.

„Auto Asociācijas” viceprezidents Ingus Rūtiņš papildina: „Šīs aptaujas rezultāti pierāda, ka klientam ir svarīga personiskā pieredze, individuāla saskarsme un kvalitatīva komunikācija – autoserviss spēj saprotami izskaidrot ko nepieciešams remontēt, kāpēc un cik tas maksā, cik ilgu laiku aizņems remonts. Lietas, ko sagaidām no pakalpojuma sniedzēja, nemaz nav „raķešu būve” – laipns konsultants, tīra un gaiša uzgaidāmā telpa, tase aromātiska dzēriena un servisa solījums, kas tiek pildīts. Tādēļ Autoservisu ceļveža izveide ir ļoti aktuāla Latvijas autobraucējiem, īpaši tiem, kuri ir sava ideālā auto servisa meklējumos.”

Aptauju veica pētījumu centrs SKDS 2013. gada septembrī. Aptaujā piedalījās 1005 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Saistītās tēmas: automašīnas

Izsaki savu viedokli