Aktuāls

Industriālo tehnoloģiju līderis ABB sadarbosies ar Latvijas iesācējuzņēmumu “Adaplab”

Datori, IT, bizness

Viens no plašākajiem interneta reklāmas tīkliem Chitika, nācis klajā ar pētījumu, kurā uzskatāmi parādīta Apple piedāvāto iPad sērijas planšetdatoru popularitāte.

Kompānija veikusi pētījumu, lai noskaidrotu, no kādām ierīcēm un kādā attiecībā tiek aplūkotas viņu reklāmas, kā izrādījies, tad Apple lolotie iPad sastāda vairāk nekā 94 procentus no visu planšetdatoru skatījumu saimes. Nākamā vietā aiz Apple ierīcēm, ierindojušies Samsung ar saviem Galaxy Tab un 1.22 procentiem skatījumu.

Uz katriem 100 Chitika reklāmu tīkla publikāciju skatījumiem, aptuveno 94 tiek veikti no iOS darbinātā iPad, savukārt ar Android spēcinātie Galaxy Tab sniedz tikai nedaudz vairāk par vienu skatījumu.

Chitika ir ASV bāzēts interneta reklāmu tīkls, kas dibināts 2003. gadā. Lai arī Eiropā Apple piedāvātie iPad būtu vadībā, tomēr skaitļi būtu jūtami optimistiskāki Android operētājsistēmas darbinātajām ierīcēm.

Saistītās tēmas: appleipadplanšetdatorisamsungsamsung galaxy tab

Izsaki savu viedokli