Aktuāls

”iPhone 8” un ”iPhone X” parāda iespaidīgus rezultātus veiktspējas testos

Tālruņi, mobilās ierīces

Latvijas iedzīvotāji iepērkas “Google Play” veikalā par vidēji 3 eiro

Sakaru pakalpojumi

Pavīd pirmās ”Samsung Galaxy S9” baumas – Ierīcei būšot 1000 kadru sekundē kameras sensors

Tālruņi, mobilās ierīces

”Samsung” beidzot piedāvā likvidēt ”Bixby” pogas funkcionalitāti

Mobilās aplikācijas

”iMessage” maksājumu serviss ”iOS 11” vēl nebūs pieejams

Mobilās aplikācijas

Eksperts: lietu internets pamazām sāk savu attīstību biznesa vidē Latvijā

Internets

Prezentēts jaunais ”Volkswagen Amarok Aventura Exclusive” prototips un īpašais ”Dark Label” modelis

Auto, Moto

Uzzināt par “Tele2” piedāvātajām vakancēm un pieteikties darbam tagad varēs caur čatbotu

Telekomunikācijas

”Nintendo Switch” jau atkal pārdošanas apjomu ziņā pārspēj ”PS4” un ”Xbox One”

Aprīkojums

”Porsche” savu pirmo elektroauto atrādīs 2019. gadā

Automobiļi, moto transports

Viens no plašākajiem interneta reklāmas tīkliem Chitika, nācis klajā ar pētījumu, kurā uzskatāmi parādīta Apple piedāvāto iPad sērijas planšetdatoru popularitāte.

Kompānija veikusi pētījumu, lai noskaidrotu, no kādām ierīcēm un kādā attiecībā tiek aplūkotas viņu reklāmas, kā izrādījies, tad Apple lolotie iPad sastāda vairāk nekā 94 procentus no visu planšetdatoru skatījumu saimes. Nākamā vietā aiz Apple ierīcēm, ierindojušies Samsung ar saviem Galaxy Tab un 1.22 procentiem skatījumu.

Uz katriem 100 Chitika reklāmu tīkla publikāciju skatījumiem, aptuveno 94 tiek veikti no iOS darbinātā iPad, savukārt ar Android spēcinātie Galaxy Tab sniedz tikai nedaudz vairāk par vienu skatījumu.

Chitika ir ASV bāzēts interneta reklāmu tīkls, kas dibināts 2003. gadā. Lai arī Eiropā Apple piedāvātie iPad būtu vadībā, tomēr skaitļi būtu jūtami optimistiskāki Android operētājsistēmas darbinātajām ierīcēm.

Saistītās tēmas: appleipadplanšetdatorisamsungsamsung galaxy tab

Izsaki savu viedokli