Aktuāls

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Ar mikroautobusiem RAF “Latvija” atkārtos ekspedīciju līdz Vladivostokai

Auto, Moto

Informācija no New York Times un vietnes TechCrunch vēsta, ka ASV bāzētā kompānija IAC (InterActiceCorp) ir iegādājusies Latvijas start-up uzņēmumu Ask.fm. Šo informāciju apstiprinājušas arī abas darījumā iesaistītās kompānijas.

Kaut arī darījuma detaļas dotajā brīdī netiek atklātas un, saprotams, arī pirkuma summa tiek noklusēta, ir zināms, ka Ask.fm tiks iekļauts kā daļa no IAC īpašumā esošā atbilžu meklēšanas portāla Ask.com. IAC jau ir izteicis solījumu ieguldīt Ask.fm vairākus miljonus.

Portālā Ask.fm ir iespējams uzdot (arī anonīmā veidā) jautājumus un atbildēt uz tiem. Daudzi jaunieši gan izmantojuši portālu, lai pazemotu vienaudžus. Pazemošanas iespaidā vairāki jaunieši pat izdarījuši pašnāvību.

Rezultātā, neraugoties uz portāla centieniem uzlabot drošību, saziņu ar jauniešiem un viņu vecākiem, tā reputācija tika būtiski iedragāta. Tas gan nav mazinājis portāla popularitāti. Ask.fm ir 180 miljoni aktīvo lietotāju (apmeklē portālu vismaz reizi mēnesī), kas nāk no 150 valstīm, taču 40 procenti no tiem ir jaunāki par 18 gadiem. Vienas minūtes laikā šajā portālā tiek uzdoti 20 tūkstoši jautājumu.

Tikmēr IAC īpašumā atrodas vairāki pasaulē populāri portāli, piemēram, Dictionary.com, Vimeo un Tinder. Savukārt vietne Ask.com atrodas ASV investīciju kompānijas IAC īpašumā (dibināta 1995. gadā) un var lepoties ar krietni ilgāku pieredzi nekā Ask.fm. Portāls dibināts 1996. gadā un ar 100 miljoniem aktīvo lietotāju ieņem vietu ASV Top 10 populārāko vietņu sarakstā.

ask_fm-logo-512x185

Saistītās tēmas: latvija

Izsaki savu viedokli