Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Microsoft, veikuši pēdējos sagatavošanās darbus, jau šodien oficiāli pārdošanā laiduši jaunos, otrās paaudzes Zune atskaņotājus. Ierīce, kas iesākumā bijusi domāta kā alternatīva iPod atskaņotājiem, izvērtusies par visai nopietnu tā konkurentu, kas likusi kompānijai strādāt nopietnāk un mērķtiecīgāk. Jaunie produkti ir aprīkoti ar atjauninātu programmatūru, tiešsaistes servisu pieejamību un, protams, atsvaidzinātu dizainu.



Galvenā ziņa, kas vēl nebija publiskota, ir, ka, līdzīgi kā iPod, arī Zune izlēmuši piedāvāt atskaņotāju izrotāšanas iespēju – potenciālie Zune 4, 8 un 80 pircēji varēs izvēlēties kādu no 18 mākslinieku 27 domu lidojumiem, ko iegravēt sava atskaņotāja aizmugures metāla panelī. Tā pat būs iespējams izvēlēties kādu no 20 Tattoo Series saimes attēliem, kurus varēs papildināt ar 3 līdz 5 rindiņu garu tekstu.



Tiek ziņots, ka bezmaksas iespēja būs pieejama tikai īsu brīdi un pēc nezināma laika perioda Microsoft vienkārši pārtrauks atbalstīt šādu opciju. Visu 27 zīmējumu apskatei iesakām apmeklēt Cool Hunting mājas lapu, kurā lasāma intervija ar Zune mārketinga ģenerālmenedžeri Krisu Stefensonu (Chris Stephenson).

Izsaki savu viedokli