Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Visi zinām, ka pēdējos gados Apple ir kļuvis par ļoti atpazīstamu un augstu novērtētu brendu, taču cik vērtīgs tas ir uz citu brendu fona? Izrādās, ka kompānija ir ierindojusies 8. vietā pasaulē, balstoties uz Best Global Brands 2011. ziņojumu.  Nelaimīgais brends, kura vietu ieņēma Apple, protams, ir Nokia.

Lēciens līdz 8. vietai no 2010. gada 17. vietas, kā arī iekļūšana Top10, ir tiešām iespaidīgi panākumi. Ja runājam par precīziem skaitļiem, Apple vērtība ir novērtēta kā ekvivalenta 33.5 miljardiem ASV dolāru. Interesanti, ka visi pārējie Top10 brendi savu vienu nav nedz zaudējuši, nedz ieguvuši. Viss ir palicis tieši tā pat – 1. vietā Coca-Cola, otrajā – IBM, trešajā – Microsoft, kā arī ceturtajā- Google utt.

Diez kuru vietu Apple iegūs nākamgad? Domājams, ka straujā tiekšanās uz augšu nerimsies, vismaz ne tuvāko gadu laikā.

Saistītās tēmas: applebrends

Izsaki savu viedokli