Aktuāls

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Sevi piesaka jauns izglītojošs raidījums bērniem – “ZinZINOO”

Sakaru pakalpojumi

Kad vispārējā furora ap neseno Activision un Vivendi Universal apvienošanos ir pierimusi, jaunā kompānijas valde apsēdās pie apaļā galda un nodevās aprēķiniem, statistikas pētījumiem un citiem analītiska rakstura pasākumiem ar vienu vienīgu mērķi – noskaidrot, kuriem izstrādē esošajiem projektiem ir laicīgi jāpiegriež skābeklis. Kā apgalvo paši Activison Blizzard priekšstāvi, durvju dislokācijas vieta tika parādīta absolūti ikvienai spēlei, kuras pārdošanas apjomi ir šaubīgi – kompānija nevēlas finansēt nevienu pašu, tā dēvēto, “riskanto projektu”. Industrija, redz, esot pārvērtusies par vietu, kurā izdzīvo stirpākie, jeb tie, kas spēj nopārdot pēc iespējas vairāk maz izmaksājušu spēļu pēc iespējas vairāk cilvēkiem.

Jau šobrīd uz ielas ir izmesti vairāki prominenti izstrādātāji: vispirms Activison Blizzard atteicās no Roberta Ladlema specaģenta Džeisona Borna, tad tika lauzts līgums arī ar leģendāro Timu Šeiferu saistībā ar viņa topošo spēli “Brutal Legend”, kā arī joprojām zem jautājuma zīmes ir izstrādē esošā “Ghostbusters” spēle un līdz šim Vivendi Universal īpašumā esošā studija Sierra, ar tās neskaitāmajām apakšstudijām un visiem šo apakšstudiju izstrādē esošajiem projektiem. Īsāk sakot, lielā vasaras tīrīšana ir pamatīga, un skumjš ir fakts, ka kompānija atsakās no “riska projektiem”, priekšroku dodot tirgū sevi pierādījušām licencēm, kas nereti neizceļas ar sevišķu oriģinalitāti. Šķiet, ka tas ir kārtējais gadījums, kad mākslai un biznesam nav pa ceļam.

Tima Šeifera fani, tiesa, var lieki neskumt – BOOT.Lv esošā informācija liecina, ka potenciāli lieliskās spēles “Brutal Legend” tēvs un viņa studija jau esot atraduši jaunu investoru liela izdevēja personā, kurš ir gatavs atvērt makus un vismaz pagaidām nerēķina, vai iztērētos dolārus sanāks atpelnīt ar uzviju. Vai tikai pēc gada/diviem Activison bosiem nenāksies kost pirkstos? Augstākās mākslas vārdā mēs ceram, ka nāksies gan.

Izsaki savu viedokli