Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Acer noteikti nav bijusi tā kompānija, kas agresīvi cīnās par savu vietu tirgū, taču šķiet, ka šogad viss mainīsies. Acer priekšsēdētājs JT Vangs (JT Wang) nesen ziņoja, ka 2012. gadā Acer mainīs savu stratēģiju no miermīlīgas savas vietas aizsargāšanas uz agresīvu uzbrukumu.

Visvairāk šogad Acer koncentrēsies uz četrām kategorijām – Ultrabook datoriem, portatīvajiem datori, planšetdatoriem un viedtālruņiem. Visagresīvāk Acer cīnīsies tieši par vietu Ultrabook tirgū. Jau otrajā šī gada ceturksnī no Acer mēs sagaidīsim četrus jaunus, iespaidīgus Ultrabook datorus, taču trešajā ceturksnī Acer plāno izlaist pieejamākus Ultrabook datorus 699 – 799 ASV dolāru cenas robežās.

Tālāk Acer priekšsēdētājs stāstīja par planšetdatoru tirgu. Viņš uzskata, ka dārgais un lētais gals jau ir aizņemts – tie pieder Apple un Amazon. Tiesa, viduvējas cenas planšetdatoru tirgus vēl nav tik pārpildīts, tā kā Acer plāno savus planšetdatorus ražot tieši šajās 299 – 499 ASV dolāru robežās.

Pagaidām grūti spriest par to, cik veiksmīga būs Acer jaunā stratēģija, taču cerēsim, ka kompānijai viss izdosies.

Saistītās tēmas: aceragresīvistratēģija

Izsaki savu viedokli