Aktuāls

”Huawei” prezentē jauno ”Huawei Mate 10 lite” – viedtālruni ar kamerā iestrādātām dubultajām lēcām

Tālruņi, mobilās ierīces

Nominēts Latvijā visstraujāk augošais tehnoloģiju uzņēmums

IT sasniegumi, bizness

”iOS” lietotāji ar ”Gmail” aplikāciju drīzumā varēs lasīt arī citu servisu epastus

Mobilās aplikācijas

Kontakta parkošanās un pārpildīti auto – braukšanas kultūra citviet pasaulē

Auto, Moto

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums
post-image

”WPP” ir pasaulē lielākais reklāmu izstrādātājs, kas sniedz reklāmu pakalpojumus vairākiem simtiem dažādu uzņēmumu pasaulē, tajā skaitā ”Snap Inc.”. ”WPP” vadītājs sers Martins Sorels pastāstīja, ka pērn ”Snapchat” reklāmās tikuši ieguldīti nedaudz mazāk kā 100 miljoni eiro.

Šogad uzņēmums vēlas dubultot ieguldīto summu, jo saskata ”Snapchat” milzu potenciālu. Sorels ir pārliecināts, ka ”Snapchat” var būt trešais spēks reklāmu biznesā kopā ar ”Google” un ”Facebook”. Ņemot vērā uzņēmuma augošo popularitāti, Sorels prognozē, ka “Snap” kopējie ienākumi nākamajā gadā būs aptuveni viens miljards eiro tikai no reklāmām.

“Snapchat” joprojām nevar konkurēt ar ”Google” un ”Facebook” reklāmās izlietotās naudas ziņā. Pirmais uzņēmums aizvadītajā gadā iztērēja piecus miljardus, bet otrais 1,7 miljardus. Līdz šādiem skaitļiem ”Snapchat” ir kur tiekties.

Izmantotie resursi: http://www.businessinsider.com

 

Saistītās tēmas: aplikācijasSnapchat

Izsaki savu viedokli