Aktuāls

ASV prezidents dod zaļo gaismu Īlona Maska ”Hyperloop” projektam, taču to sagaida šķēršļi

IT sasniegumi, bizness

Ātrums un izklaide – jaunā „BlueShockRace” elektrokartingu trase Rīgā

Auto, Moto

”Microsoft” ar jauno ”Windows 10” atjauninājumu oficiāli iznīcinās ”Paint”

Programmatūra
post-image

”WPP” ir pasaulē lielākais reklāmu izstrādātājs, kas sniedz reklāmu pakalpojumus vairākiem simtiem dažādu uzņēmumu pasaulē, tajā skaitā ”Snap Inc.”. ”WPP” vadītājs sers Martins Sorels pastāstīja, ka pērn ”Snapchat” reklāmās tikuši ieguldīti nedaudz mazāk kā 100 miljoni eiro.

Šogad uzņēmums vēlas dubultot ieguldīto summu, jo saskata ”Snapchat” milzu potenciālu. Sorels ir pārliecināts, ka ”Snapchat” var būt trešais spēks reklāmu biznesā kopā ar ”Google” un ”Facebook”. Ņemot vērā uzņēmuma augošo popularitāti, Sorels prognozē, ka “Snap” kopējie ienākumi nākamajā gadā būs aptuveni viens miljards eiro tikai no reklāmām.

“Snapchat” joprojām nevar konkurēt ar ”Google” un ”Facebook” reklāmās izlietotās naudas ziņā. Pirmais uzņēmums aizvadītajā gadā iztērēja piecus miljardus, bet otrais 1,7 miljardus. Līdz šādiem skaitļiem ”Snapchat” ir kur tiekties.

Izmantotie resursi: http://www.businessinsider.com

 

Saistītās tēmas: aplikācijasSnapchat

Izsaki savu viedokli