Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Sociālais tīkls Facebook pavisam drīz mainīs ziņu lentu un veidu, kā tā strādā, lai vairāk fokusētos uz draugu un ģimenes postiem. Kompānija apgalvoja, ka sociālais tīkls vairs neuzsvērs tik lielu fokusu uz publikācijām no ziņu organizācijām un citām iestādēm, kā tas ir šobrīd.

Mēs esam dzirdējuši, ka cilvēki aizvien vairāk ir noraizējušies par lielo jaunumu pieplūdumu ziņu lentā, tādā veidā palaižot garām savu draugu un tuvinieku publikācijas Facebook lapā”, – blogā izteicās kompānijas inženierijas direktors Lars Bakstroms.

Bakstroms paskaidroja, ka publikācijas no draugiem laika joslā tiks rādītas augstāk par citām publikācijām un ziņojumiem.

Facebook pētījums rāda, ka cilvēkiem, apmeklējot šo sociālo tīklu, ir divas vajadzības – tikt informētiem un izklaidētiem.

Šīs izmaiņas gan būtiski ietekmēs publicētājus un uzņēmumus, kuri ar Facebook palīdzību vēlas reklamēt savu darbu un produktu. Publicētājiem algoritmu izmaiņas ietekmēs skatījumu skaitu viņu lapā. Atkarībā no katras lapas un to popularitātes, skatījumu un sasniegtās auditorijas skaits var kristies.

Kā saka Facebook radītāji un uzturētāji: “Mēs neesam bizness, kas izvēlās, par kādiem pasaules notikumiem cilvēkiem vajadzētu lasīt. Mēs esam bizness, kas savieno cilvēkus un idejas”.

Izsaki savu viedokli