Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Tehnoloģiju laikmetā, kad arvien lielāku popularitāti iemājojuši gudrie pulksteņi, pie to izveides ķērušies gan dažādi ”start-up” uzņēmumi, gan arī jau spēcīgi un pasaulē labi zināmi zīmoli.

Viens no tiem ir aksesuāru un apģērbu ražotājs ”Michael Kors”, kas tirdzniecībā laidis jau otrās paaudzes viedpulksteņus ”Access Sofie” un ”Access Grayson”. Tie ir pieejami ”Michael Kors” mājaslapā.

Pulksteņi ir aprīkoti ar ”Android Wear 2.0” operētājsistēmu, ”Qualcomm Snapdragon Wear 2100” procesoru un augstas kvalitātes ”AMOLED” skārienjūtīgo ekrānu.

Pulksteni elegantu padarīs ne tikai tā dizains, bet arī augstvērtīgā ”Wear 2.0” operētājsistēma. Ar pēdējo atjauninājumu tā atnesusi plašākas iespējas ciparnīcu dizaina sakarā, atsevišķu aplikāciju veikalu, uzlabotu sportisko darbību noteikšanu un ”Google Assistant” funkciju.

Pulkstenim ir dažādas variācijas. Lētākā maksā 249 eiro, bet dārgākā 419 eiro.

Saistītās tēmas: Michael Korsviedpulksteņi

Izsaki savu viedokli