Aktuāls

ASV prezidents dod zaļo gaismu Īlona Maska ”Hyperloop” projektam, taču to sagaida šķēršļi

IT sasniegumi, bizness

Ātrums un izklaide – jaunā „BlueShockRace” elektrokartingu trase Rīgā

Auto, Moto

”Microsoft” ar jauno ”Windows 10” atjauninājumu oficiāli iznīcinās ”Paint”

Programmatūra
post-image

Mobilo sakaru operators “Tele2” iesācis gadu ar rekordaugstiem mobilo viedtelefonu pārdošanas apjomiem un 2017. gada pirmajos mēnešos savos centros un interneta veikalā pārdevis 2 reizes vairāk “iPhone”, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn. Tāpat auguši arī citu zīmolu viedierīču pārdošanas daudzumi.

“Jau gadu esam “Apple” produkcijas oficiālais izplatītājs Latvijā, un pēc augošajiem pārdošanas apjomiem redzam, ka mūsu klienti to novērtē. “iPhone” skaits “Tele2” tīklā kopš pērnā gada aprīļa ir pieaudzis par 16% un pēc mūsu aplēsēm šobrīd “iPhone” ikdienā izmanto aptuveni 70 000 mūsu klientu. “iPhone” popularitāte Latvijā ir nemainīgi augsta, un tie ir vieni no pārdotākajiem telefoniem valstī, arī jaunākā “iPhone 7 (PRODUCT)RED Special Edition pārdošanas apjomi mūsu centros un interneta veikalā ir lieli, tāpēc paredzam, ka arī šogad “iPhone” skaits “Tele2” tīklā turpinās pieaugt,” stāsta Dace Škrabe, “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore.

Pēc “Tele2” aplēsēm no visiem viedtālruņiem uzņēmuma tīklā aptuveni katrs septītais ir “iPhone”. Turklāt, klienti, kas izvēlas “iPhone”, visbiežāk ir arī aktīvākie mobilo datu lietotāji, izmantojot dažādas aplikācijas, tiešsaistes satura pakalpojumus, kā arī sociālos tīklus.

“Tele2” kopš 2016. gada aprīļa ir “Apple” produkcijas oficiālais izplatītājs Latvijā. Partnerība ar “Apple” nozīmē, ka “Tele2” piedāvā “Apple” ierīces, piemēram, jaunākos iPhone, iPad, MacBook modeļus, tiklīdz ražotājs uzsācis to tirgošanu. Turklāt “Apple”  ierīces ir pielāgotas “Tele2” tīkla parametriem, tām ir nodrošināts atbilstošs serviss un garantija.

Saistītās tēmas: appleiphonetele2

Izsaki savu viedokli