Aktuāls

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Sevi piesaka jauns izglītojošs raidījums bērniem – “ZinZINOO”

Sakaru pakalpojumi

”Fidget Spinner” nav miris – izgatavots tālrunis ar iestrādātu gultni

Tālruņi, mobilās ierīces

Vairums jauniešu labprātāk iegādātos ”iPhone”, nevis ”Android” viedtālruņus

Tālruņi, mobilās ierīces

Pirms tādu mūzikas straumēšanas servisu izlaišanas kā Apple Music un Tidal, Spotify bija monopola karalis. Tiesa, arī šobrīd Spotify var lepoties ar visvairāk maksas abonentiem.

spotify-1-640x480

Apple Music aug diezgan strauji. Ja industrijā jau diezgan ilgu laiku esošajiem Spotify ir 30 miljoni maksas abonentu, tad tehnoloģiju giganta Apple mūzikas straumēšanas serviss salīdzinoši īsā laika posmā spējis savākt 13 miljonus maksājošu abonentu.

Šeit gan jāuzsver atšķirība, ka Spotify pieejama bezmaksas versija, kurā starp dziesmām tiek atskaņotas reklāmas, savukārt Apple piedāvā 3 mēnešu izmēģinājuma periodu, pēc kura atliek servisu abonēt vai pārtraukt to lietot.

Kādā intervijā Spotify pārstāvji norādīja, ka ir priecīgi par Apple Music sastādīto konkurenci, jo kopš servisa izlaišanas, Spotfiy lietotāju bāze uzsāka straujāku pieaugumu.

Izsaki savu viedokli