Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

2017. gada pirmajā ceturksnī filmu straumēšanas servisam Netflix pievienojās 5 miljoni jaunu abonentu. Tādējādi uzņēmuma klientu skaits sasniedzis 99 miljonu robežu. Līdz šim kompānijas pastāvēšanas vēsturē neviens ceturksnis nebija noslēdzies ar tik lielu klientu pieplūdumu.

Netflix tika dibināts 1997. gadā, taču tikai pēdējo gadu laikā tas iemantojis milzu popularitāti pasaulē. Netflix piedāvā vērot neierobežotu skaitu filmu par fiksētu mēneša maksu, turklāt savu aplikāciju piedāvā datoriem, viedtelevizoriem, tālruņiem, planšetdatoriem, spēļu konsolēm un praktiski visām gudrajām ierīcēm.

Uzņēmums vēlas pēc iespējas ātrāk sasniegt 100 miljonu slieksni, turklāt klientu piesaistei grasās tērēt apmēram vienu miljardu eiro. Straumēšanas serviss joprojām nav pieejams visās pasaules valstīs, taču Netflix plāno dot iespēju pilnīgi visiem planētas iedzīvotājiem izmantot kompānijas sniegtos pakalpojumus.

Izmantotie resursi: http://money.cnn.com/

Saistītās tēmas: filmasNetflix

Izsaki savu viedokli