Aktuāls

”iPhone 8” un ”iPhone X” parāda iespaidīgus rezultātus veiktspējas testos

Tālruņi, mobilās ierīces

Latvijas iedzīvotāji iepērkas “Google Play” veikalā par vidēji 3 eiro

Sakaru pakalpojumi

Pavīd pirmās ”Samsung Galaxy S9” baumas – Ierīcei būšot 1000 kadru sekundē kameras sensors

Tālruņi, mobilās ierīces

”Samsung” beidzot piedāvā likvidēt ”Bixby” pogas funkcionalitāti

Mobilās aplikācijas

”iMessage” maksājumu serviss ”iOS 11” vēl nebūs pieejams

Mobilās aplikācijas

Eksperts: lietu internets pamazām sāk savu attīstību biznesa vidē Latvijā

Internets

Prezentēts jaunais ”Volkswagen Amarok Aventura Exclusive” prototips un īpašais ”Dark Label” modelis

Auto, Moto

Uzzināt par “Tele2” piedāvātajām vakancēm un pieteikties darbam tagad varēs caur čatbotu

Telekomunikācijas

”Nintendo Switch” jau atkal pārdošanas apjomu ziņā pārspēj ”PS4” un ”Xbox One”

Aprīkojums

”Porsche” savu pirmo elektroauto atrādīs 2019. gadā

Automobiļi, moto transports

Sērfojot tīmeklī, es varu paciest gandrīz visus reklāmu veidus, izņemot tādas reklāmas, kuras automātiski atveras ar skaņu, kā arī reklāmas pirms video vai video laikā. Kā jau noteikti būsiet pamanījuši, praksi par reklāmām video laikā piekopj arī lielākais video augšupielādes un atskaņošanas serviss – YouTube.

youtube1

Jau pirms laba laika tika baumots, ka YouTube gatavo maksas abonēšanas versiju, kurā netiks iekļautas reklāmas. Kā ziņo Re/code, tad šāds serviss varētu tikt izlaists jau pavisam drīz, jo YouTube jau video autoriem nosūtījuši jaunos noteikumus, ar piebildi, ka viņu video netiks publiski rādīti, ja līdz 22. oktobrim tie nepiekritīs noteikumiem.

Lai arī pagaidām vēl oficiāli nav paziņots par pašu bez-reklāmu servisu, kā arī tā cenu, speciālisti paredz tas izmaksās aptuveni 10 ASV dolārus mēnesī.

Saistītās tēmas: youtube

Izsaki savu viedokli