Aktuāls

”NASA” drīz paziņos par jaunas dzīvības esamību visumā jeb kā cilvēki notic viltus ziņām

IT sasniegumi, bizness
post-image

Forbes nesen publicēja “Vērtīgāko zīmolu topu 2017”. Huawei ierindojies 88. vietā ar zīmola vērtību 7,3 miljardi ASV dolāru, kas ir 9% pieaugums, salīdzīnot ar 2016. gadu, un bija vienīgā Ķīnas kompānija topā.

h

(Avots: Forbes)

Katru gadu žurnāls Forbes publicē 100 vērtīgāko zīmolu topu, izvēloties no vairāk nekā 200 internacionālām kompānijām. Šogad TOP100 iekļuvuši uzņēmumi no 15 valstīm, vadībā izraujoties Amerikas Savienotajām Valstīm ar 56 kompānijām, kam seko Vācija, Francija un Japāna ar 11, 7 un 6 kompānijām.

Tehnoloģijas ir topā visvairāk pārstāvētā industrija ar 18 vietām sarakstā un 9 no 15 pirmajām topa kopānijām darbojas tieši šajā jomā. Jau 7. gadu pēc kārtas Forbes saraksta vērtīgākā kompānija ir Apple. Apskatot citas industrijas, 13 vietas ir finanšu sektora kompānijām, visaugstāk ierindojot American Express, kura vērtība sasniedz 24.5 miljardus ASV dolāru un ierindota 22. vietā. Topā iekļuva arī 12 plaša patēriņa produktu kompānijas, visaugstāk, 28. vietā, ierindojot Gillette ar vērtību 19.2 miljardi ASV dolāru.

Huawei iekļuva topā, pateicoties zīmola augošajai atpazīstamībai globāli. 2017. gada pirmajā ceturksnī Huawei turpina piedzīvot izaugsmi, palielinoties nosūtīto viedtālruņu apjomam. Ņemot vērā tādu pētījumu kompāniju kā IDC, SA un Trendforce datus, Huawei ir 3. lielākais viedtālruņu piegādātājs pasaulē un 1. lielākais Ķīnā.

Ar inovatīvajām flagmaņu P un Mate sērijām, Huawei palielina ietekmi primāro viedtālruņu segmentā. Līdz šim brīdim pārdoti vairāk nekā 12 miljoni Huawei P9 / P9 Plus viedtālruņi, kļūstot par kompānijas pirmo flagmani, kam pārdotas vairāk nekā 10 miljoni vienību. Jaunākais sērijas modelis P10 iznāca jaunā krāsā – Zaļums (Greenery) – sadarbojoties ar Pantone krāsu institūtu. Tālrunis ar zaļās krāsas variāciju labi uzņemts globālā tirgū.

Runājot par zīmola attīstību, Huawei sadarbojas ar pasaulē vadošajiem mārketinga resursiem, izmantojot inovācijas mārketinga plānos. Pēc Huawei P10 izdošanas, kompānija sadarbojās ar modes žurnālu Vogue, reproducējot ikoniskus fotoattēlus ar P10 viedtālruņiem, izceļot Leica portretu foto kvalitāti. Vēl viena pieminēšanas vērta sadarbība notika ar Saatchi galeriju, izrādot izstādi “No selfija līdz pašizpausmei” (“From Selfie to Self Expression”), paceļot pašportretus jaunā mākslinieciskā līmenī. Šie globālie notikumi ne tikai mainīja Huawei zīmola uztveri, bet radīja saikni klientiem ar dzīvesstilu un emocijām, ko sniedz inovatīvas tehnoloģijas.

Huawei zīmola augošā ietekme atzīta vairākos institūtos visa pasaulē. Bez Fobes 2017.gada vērtīgāko zīmolu topa, Huawei iekļuva vēl citos labi zināmos topos, tai skaitā Interbrand TOP100 vērtīgāko zīmolu topā, kur pakāpās līdz 72. vietai kā ātrāk augošā tehnoloģiju kompānija. Kompānija iekļuva arī “Global 500” vērtīgāko zīmolu topā, ieņemot 40. vietu, kas ir septiņu vietu kāpums, salīdzinot ar 2016. gadu.

Saistītās tēmas: forbeshuawei

Izsaki savu viedokli