Aktuāls

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto

”LG” izstrādā ne tikai lieliskus OLED televizorus, bet arī OLED lampas

Aksesuāri

”iPhone X” akumulators darbosies par divām stundām ilgāk kā ”iPhone 7 Plus”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi

Huawei Consumer Business Group izziņotie jaunākie flagmaņi, P9 un P9 Plus, kopš to izlaišanas Londonā 6. aprīlī ir sasnieguši nepieredzētu pārdošanas apjomu pasaulē. Kopš iepazīstināšanas brīža P9 un P9 Plus vispasaules sūtījumi pārsniedza 2,6 miljonus sešu nedēļu laikā. Lielākie noieta tirgi bija Ķīna, Francija, Somija un Lielbritānija. Acumirklī kļūstot par populāru produktu, P9 un P9 Plus tirdzniecības apjoms starptautiskajos tirgos ir par 130 procentiem augstāks nekā P8. Šie rezultāti ir palielinājuši Huawei globālo tirgus daļu līdz 8,5 procentiem^ un nostiprinājusi uzņēmuma trešo vietu viedtālruņu industrijā. 

Review-Huawei-P9

2016. gada pirmā ceturkšņa laikā Huawei izsūtīja 28,3 miljonus vienības pa visu pasauli, kas ir 64 procentu^ pieaugums. Tāpat Huawei pieredzēja ievērojamus sasniegumus reģionālajos tirgos:

  • Liels P9 pārdošanas apjoms: Huawei P9 ir ieguvis vispasaules popularitāti, sasniedzot ievērojamus iepriekšpasūtījumu un tirdzniecības apjomus. Kopš tā izlaišanas Londonā nedēļas laikā Ķīnā tika veikti vairāk nekā 5 miljoni iepriekšpasūtījumu.
  • P9 un P8 tirdzniecības apjomu salīdzinājums: globālajos tīklos ārpus Ķīnas P9 tirdzniecības apjomi ir par 130 procentiem augstāki nekā P8 tirdzniecības apjomi. Francijā P9 tirdzniecības apjomi ir vairāk nekā par 1000 procentiem augstāki, salīdzinot ar P8 tirdzniecības apjomiem. Tāpat P9 tirdzniecības rādītāji ir vairāk nekā par 400 procentiem augstāki Polijā un Somijā, kā arī vairāk nekā par 300 procentiem augstāki Lielbritānijā, salīdzinājumā ar P8.
  • Augošā popularitāte globālajos tirgos: Pēc P9 globālās izlaišanas Londonā tā popularitāte dažādos reģionos ir pastāvīgi pieaugusi, izmantojot plašas veicināšanas darbības. Honkongā Huawei sadarbojās ar pazīstamo fotogrāfu Vateru Pūnu (Water Poon) un slavenību Saimonu Jamu (Simon Yam), lai izveidotu P9 fotogaleriju ārpustelpu autobusu novietnē, kas atradās izcilā vietā, tādējādi padarot to pieejamu maksimāli dažādai auditorijai. Vācijā P9 saņēma arī nozīmīgus apbalvojumus, ieskaitot: “Technology Award” no Hardware Luxx; “Recommendation Award” no Allround-PC.

“Huawei ir tendēts uz premium ierīču ražošanu, kas parāda mūsu nodošanos nevainojamam dizainam un tehnoloģiskām inovācijām,” sacīja Ričards Ju (Richard Yu), Huawei Consumer Business Group izpilddirektors. “Šīs augstākās klases ierīces piesaista vairāk fanus nekā jebkad agrāk, jo cilvēki vēlas izmantot jaunākās un inovatīvākās viedtālruņu tehnoloģijas. Kad patērētāji visā pasaulē stājas rindā, lai būtu pirmie, kas iegādājas Huawei flagmaņus P9 un P9 Plus, ir skaidrs, ka mūsu ierīču pievilcība ir universāla.”

Huawei sadarbojās ar Leica Camera AG, lai radītu P9 un P9 Plus raksturīgo duālo lēcu kameru, kas rezultējās estētiskās ierīces, kuras nodrošina lieliskus attēlus ar reālām krāsām.  Ar duālo lēcu kamera pārceļ viedtālruņu fotogrāfiju jaunā līmenī, ļaujot lietotājiem uzņemt gan koši krāsainus, gan pārsteidzoši detalizētus melnbaltus attēlus.

Jau otro gadu pēc kārtas Huawei atrodas arī BrandZ TOP 100 globālo zīmolu (“Top 100 Global Brands”) 2016.gada topā. Huawei iekļuva arī “TOP 20 Risers” sarakstā, ar straujo izaugsmi, palielinot zīmola vērtību par 22% un pakāpjoties 20 vietas augstāk, salīdzinot ar pagājušā gada rezultātiem.

Ar pilnu zīmolu topa sarakstu iespējams iepazīties šeit: 2016 BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands

Izsaki savu viedokli