Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto
post-image

Huawei aizvadītajā gadā izstrādātā Ziemassvētku kampaņa #BePresent, kas tika ieviesta arī Latvijā,  šonedēļ ieguvusi godalgu 21. EACA Euro Effie Awards konkursā. Prestižais apbalvojums ir vērtējams kā mārketinga komunikācijas efektivitātes augstākais standarts. Huawei saņēma sudraba godalgu kā vienīgais uzvarētājs visā IT un telekomunikāciju kategorijā.

  1. gada Huawei izstrādātā Ziemassvētku kampaņa aicināja ikvienu svētku laikā nolikt malā viedtālruņus un būt kopā ar sev tuvajiem – ģimeni un draugiem. Kampaņas ietvaros tika izveidota arī TV reklāma, ko iespējams apskatīt šeit. Kampaņas vēstneši – dziedātāja Aminata Savadogo, Ghetto Games līderis Raimonds Elbakjans, skeitbordists Madars Apse un šovmenis Renārs Zeltiņš aicināja svētku laikā ļauties svētku sajūtai kopā ar sev tuvajiem, uz brīdi aizmirstot par viedtālruņiem.

 

„Iegūtā godalga ir pierādījums mūsu pastāvīgajam darbam, kas tiek veikts, lai izprastu patērētāja vēlmes un radītu tādas kampaņas, kas ir ne vien saistošas, bet arī izceļas uz pārējo fona. Es esmu lepns, ka Huawei Centrālās, Austrumeiropas un Skandināvijas reģionam radīto Ziemassvētku kampaņu ir novērtējuši tik cienījami nozares eksperti,” atklāj Tonijs Rongs, Huawei Consumer Business Group Viceprezidents CAE un Skandināvijas reģionā, piebilstot, ka Huawei ir pirmais viedtālruņu ražotājs, kas svētku laikā aicina nolikt malā viedtālruņus un izbaudīt svētkus.

 

„Mēs esam neizsakāmi lepni, ka kampaņa #BePresent iepriecināja sabiedrību un, iespējams, katram no mums lika aizdomāties par patiesajām vērtībām svētku laikā un to, ka ikvienam ir jāatrod laiks, lai pavadītu to kopā ar sev tuvajiem, jo tā ir īstenā laimes un piepildījuma sajūta,” pārdomās dalās Huawei Consumer Business Group Baltijā vadītājs Fabio Jans.

Par Huawei Consumer BG

Huawei produkti un pakalpojumi pieejami vairāk nekā 170 valstīs, un tos izmanto viena trešdaļa pasaules iedzīvotāju. ASV, Vācijā, Zviedrijā, Krievijā, Indijā un Ķīnā atvērti kopā sešpadsmit izpētes un attīstības centri. Huawei Consumer BG ir viena no trim Huawei biznesa struktūrvienībām, tā nodarbojas ar viedtālruņiem, mobilajām platjoslas iekārtām, iekārtām mājām un mākoņpakalpojumiem. Huawei globālais tīkls balstās uz 20 gadu pieredzi telekomunikāciju nozarē, un uzņēmums darbojas, lai nodrošinātu jaunākas tehnoloģijas patērētājiem visā pasaulē.

 

Vairāk informācijas pieejams Huawei Business Group mājaslapā: http://consumer.huawei.com/lv/

Saistītās tēmas: huaweiZiemassvētku kampaņa #BePresent

Izsaki savu viedokli