Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Jau esam ziņojuši, ka HTC pēdējā laikā ir laiduši klajā vairākus viedtālruņus, kas izpelnījušies ne tikai plašu uzmanību, bet arī pircēju simpātijas. Āzijā populārajiem Desire sērijas produktiem šonedēļ pievienojās arī kompānijas jaunākais flagmanis. Tas viss liek kompānijai daudz pozitīvāk raudzīties nākotnē.

Nav noslēpums, ka HTC cer iekarot arvien lielāku tirgus daļu un šajā gadījumā cerības tiek liktas uz jauno One viedtālruni. HTC vadītājs Pīters Čou intervijā norādījis, ka tic kompānijas spējām ilgtermiņā sasniegt viedtālruņu tirgus daļu apmērā no astoņiem līdz desmit procentiem. Viņš arī norādīja, ka mērķi kaldinās ne tikai augstā gala viedtālruņi, bet arī Desire sērijas ierīces, kas var lepoties ar visnotaļ pieejamu cenu.

Tāpat HTC vadītājs pavēstīja, ka kompānijas nākotnes plānos ietilpst dažādu uzvelkamu ierīču un planšetdatoru izstāde un laišana pārdošanā.

Tiesa, kamēr HTC pārstāvji ir pozitīvi noskaņoti attiecībā uz kompānijas nākotni, analītiķi ir citādās domās. Tiek izteikts viedoklis, ka HTC resursi nav pietiekami, lai cīnītos pret Samsung plašo budžeta ierīču klāstu. Tāpat tiek norādīts, ka sasniegt mērķi traucēs iespaidīgā budžetu atšķirība starp abu kompāniju mārketinga nodaļām.

m7-m8-front vs htc one

Saistītās tēmas: HTC One

Izsaki savu viedokli