Aktuāls

”NASA” drīz paziņos par jaunas dzīvības esamību visumā jeb kā cilvēki notic viltus ziņām

IT sasniegumi, bizness
post-image

Facebook pēdējo gadu laikā klasisko ”patīk” pogu papildinājis ar vairākām reakcijzīmēm. Vispirms papildus ”īkšķim” tika pievienotas piecas jaunas emocijas, kuras vēlāk tika ieviestas arī Facebook saziņas aplikācijā Messenger.

Reakciju zīmes Messenger parādījās tikai pirms dažiem mēnešiem, taču šajā laikā cilvēki tās paspējuši nosūtīt viens otram vairāk kā divus miljardus reižu. Jāpiebilst, ka Facebook izdomāja ieviest arī ”nepatīk” pogu, kas, kā izrādās ir arī nepopulārākā no visām reakcijām.

Zemāk redzama Facebook statistika, kuras emocijzīmes izmantotas visbiežāk un valstis, kurās atzīmēta populārākā emocijzīme. Tāpat statistika liecina, ka šīs emocijas biežāk izmanto gados jauni cilvēki vecumā no 18 līdz 24 gadiem, kamēr vecāka gadagājuma cilvēki ar šādām lietām neaizraujas.

Izmantotie resursi: http://mashable.com/

Saistītās tēmas: facebooksaziņa

Izsaki savu viedokli