Aktuāls

post-image

Mūzikas ierakstu kompānija “Universal Music”, kas izdevusi šo dziesmu, trešdien paziņoja, ka “YouTube”, “Spotify” un citos lielākajos straumēšanas servisos “Despacito” abas versijas (tai skaitā Džastina Bībera remikss) straumētas kopumā 4,6 miljardus reižu.

Līdz šim visvairāk straumētā dziesma bija Džastina Bībera skaņdarbs ”Sorry”, kas dažādos servisos tika atskaņots 4,38 miljardus reižu.

Šogad janvārī iznākusī “Despacito” desmit nedēļas bija ASV singlu topa līderpozīcijā. Tā sasniegusi singlu topa virsotni apmēram 50 valstīs.

“Despacito” videoklips ir ceturtais visu laiku skatītākais videoieraksts vietnē “YouTube”, kur tam bijuši vairāk nekā 2,6 miljardi skatījumu. Līderis joprojām ir cits skaņdarbs ”See You Again”, kas nesen kā pārspēja ”Gangnam Style”.

Izmantotie resursi: https://www.theverge.com

Saistītās tēmas: Spotifystraumēšanayoutube

Izsaki savu viedokli